Nieuweling!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuweling!

• Maker
    Discussie
  • Hallo,hierbij stel ik me even voor aan julie Porschisten;
    De naam is Paul,woonachtig te Antwerpen 44j.
    Mijn eerste Porsche was een 986 van 2004,nu ben ik de gelukkige eigenaar
    van een zwarte 997 GT3 van 2007.Kijk er al naar uit om julie te leren kennen
    en een ritje mee te rijden..
    Groetjes Paul 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • Ik slui me volledig aan bij Jokke zijn mening .
      Ikzelf heb ook drie jaar op de Porschedays meegereden en na de laatste keer echt afgeknapt op de toestanden op de baan , het beleid en de prijzen .

En als je op slicks wilt rijden moet je al in de raceklasse ingeschreven zijn (in de andere categorien verboden) . En daar zitten de echte haantjes tussen met gesponserde wagens die vol gaan en niets ontzien .
      Even je tikken tegen je bumper als je niet snel genoeg weg bent volgens hun is er dan geen zeldzaamheid , en nog meer dingen .
      Af te raden dus .

[quote=”koenc” post=88462][quote=”poli gt3″ post=88401]Hoop samen weleens een ritje te maken 😛 ga je ermee op circuit?Ik wil weleens maar misschien eerst een setje extra wielen…Heb vooral motor (cicuit)ervaring,niet zoveel 4 wiel…[/quote]
        Een ritje zie ik wel zitten zodra het weer beter wordt.
        Op circuit ga ik wel eens een toeristenritje maken. (totdat ik mijn helm op heb 😈 )
        Ik rij alvast op de Porsche days mee te Francorchamps op 11/12/13 mei.

Jokke Vlo raadde me ook aan een extra set 18″ velgen met slicks te nemen. Om kompleet te zijn moet je dan eigenlijk op je originele velgen een goede regenband leggen vind ik. Die komen trouwens steeds van pas. 😉

Met de Exige heb ik ook indertijd onmiddellijk een set Cup velgen met regenband bijgekocht en eigenlijk nooit meer de origenele gebruikt.
        Ik wacht nu liever even af totdat ik weet of ik wel op circuit ga.

ps. De eerste keer met je wagen de Raidillon opgaan … nog steeds kippevel…[/quote]

Koen, met alle respect, maar op de Porsche days neem je ongeveer het grootst mogelijke risico om je kar te crashen. Het is daar elke jaar een kermis aan ongevallen. Het is een heel leuk event, maar op de piste zit je toch wel in een hele of halve race sfeer.
        My2cents.
        Als je graag RUSTIG kennis maakt met je Porsche (het circuit ken je al) dan raad ik je een Lot trackday aan (respectvoller en strenger kan niet) of een VIP trackday. Beiden betaalbaar en veilig.
        Morgen op Zolder eens 15u zijn de zotten er ook af, bovendien is er bij slechter weer weinig volk op die trackdays. Je kan er echt rustig je auto leren beheersen. Het beste is met de wagen tot daar te rijden en je een uurtje kopen als je ziet dat het verkeer en de piste meevalt…….

Porschedays…..oei oei oei.

Hierbij een filmpje van december, op een natte piste, rustig beheerst en geen risico……
        [video]http://www.youtube.com/watch?v=VVNGgEZp7ow&list=UUiF2anZAE8LbeCl2ZPVJ67g&index=1&feature=plcp[/video]

in tegenstelling tot de zomer ;)(het overbodig opschakelen is aan de db meetpunten….
        [video]http://www.youtube.com/watch?v=pBRNb495nE0&list=UUiF2anZAE8LbeCl2ZPVJ67g&index=6&feature=plcp[/video]

[quote=”carbonman” post=88458]Al ben ik hier een vreemde eend in het GT3 gezelschap met mijn Spyder[/quote]
          Wedden dat, als we onze 2 wagens naast elkaar zetten, onze vrouwen het verschil totaal niet gaan zien :drink:

[quote=”poli gt3″ post=88401]Hoop samen weleens een ritje te maken 😛 ga je ermee op circuit?Ik wil weleens maar misschien eerst een setje extra wielen…Heb vooral motor (cicuit)ervaring,niet zoveel 4 wiel…[/quote]
            Een ritje zie ik wel zitten zodra het weer beter wordt.
            Op circuit ga ik wel eens een toeristenritje maken. (totdat ik mijn helm op heb 😈 )
            Ik rij alvast op de Porsche days mee te Francorchamps op 11/12/13 mei.

Jokke Vlo raadde me ook aan een extra set 18″ velgen met slicks te nemen. Om kompleet te zijn moet je dan eigenlijk op je originele velgen een goede regenband leggen vind ik. Die komen trouwens steeds van pas. 😉

Met de Exige heb ik ook indertijd onmiddellijk een set Cup velgen met regenband bijgekocht en eigenlijk nooit meer de origenele gebruikt.
            Ik wacht nu liever even af totdat ik weet of ik wel op circuit ga.

ps. De eerste keer met je wagen de Raidillon opgaan … nog steeds kippevel…

Welkom,
              Al ben ik hier een vreemde eend in het GT3 gezelschap met mijn Spyder :engeltje:
              Enjoy
              trouwens zeer mooi in zwart!

welkom op het forum, prachtige gt3 :respect2: , en veel veilige km toegewenst, en lees dat je van Antwerpen bent, ik ben van aan de kant van Antwerpen ( juist verhuisd nu naar Lint ) 😀

Haha,ja ik dacht dat ook!Tot ik hier op da gt3 forum kwam!!! ruzie
                  Misschien bij de old timer club gaan,dr komder ni veel tegen naar’t schijnt! 😆

Anoniem

Van harte welkom Paul ,een heel goede keuze 😉
                    En ik die dacht dat ik eens een ander Porsche had dan jullie allemaal 👿 .

@Koenc
                    ,rij eens een dag met je witte gt3 en je zal zien hoe zwart hij is . 😉

Welkom op het forum :applaus: !! Erg fraai uitgevoerde GT3, en nog veel plezier hier toegewenst!

Groeten

Thanks,ik heb hem al een tijdje hoor(klein jaartje) :driver:
                        Hoop samen weleens een ritje te maken 😛 ga je ermee op circuit?Ik wil weleens maar misschien eerst een setje extra wielen…Heb vooral motor (cicuit)ervaring,niet zoveel 4 wiel…

Een zwarte GT3. Zie je niet zo vaak denk ik.
                          Ik ben sinds 5 dagen een GT3 rijder dus blij dat er nog nieuwelingen zijn.
                          Proficiat, sorry, Porficiat met je aankoop!

Van harte welkom hier .
                            En hoe meer GT3’s hier hoe beter …………… om zo zeldzamer wordt mijn 968CS 😈

Welkom in GT3-land. In tegenstelling tot de vlamingen in de regering Di Rupo zit je hier wel in de meerderheid :first:

Waar blijven de turbo mannen hé ???
                                Turbo, turbo, turbo !!!!!

Ik zou nooit een GT3 moeten hebben, iedereen rijdt er mee rond ! 8)
                                  Toch welkom hoor… :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.