Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie
  • [strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
    Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 296)
    • Iedereen is welkom ,als is het maar om iets te komen drinken .
      Degene die zin hebben in een quiz komen aan hun trekken ,de fuifbeesten onder ons kunnen hun hartje ophalen en voor degene die het zo laat (of zo vroeg )maken kunnen we nog een ontbijt aanbieden . 😉
      Maar dan is het vat af . 😥 😉

Op elk RLC is er een korte voorstelronde zodat je weet welke naam op welk gezicht te plakken.
        Ook iets dat mighty Wim van CCR geïntroduceerd heeft! :respect2:

Ben een paar weken geleden op die lokatie geweest en :relaxman: :music: :first:
        De afwezigen zullen ongelijk hebben 😈

Hasselt klinkt al een stuk beter dan Lebbeke ( lees: korter :mrgreen: ).

Ik weet nog niet of ik kom, maar eum, zijn er ook naamkaartjes? Ik ken niemand. 😳

PB

Enkel de Suites zijn nog beschikbaar, vraag me niet hoe ik dat weet. :mrgreen:

Ok doe ik, Ik zal horen voor een groepsaankoop want Funny wil ook blijven overnachten 💡

Wie heeft nog interesse ?
              Laat maar weten.
              Groet
              Jorgen

Jorgen, boek jij voor mij en mijn vrouwke één 2 persoonskamer aub?
                Enkel zaterdagnacht!

Laat maar weten wat het kost en of je voorschot moet hebben of niet…

Kan je bevestigen als het in orde is? Eventueel via gsm, je hebt het nummer wel…

Dank je
                Gr. Joe

[quote=”zimmermann” post=117284][quote=”jol178″ post=117271][quote=”Mushroom” post=117184]:sarcastisch :mrgreen:

Deelnemers:

PatrickB
                  Delnoy
                  Benny 996 (2 personen)
                  Free
                  Jol178 (2 personen)
                  Funny (2 personen)
                  Mushroom (2 personen)
                  911-lover (2 personen)
                  Mcklusky (2 personen)
                  Porschky
                  zimmermann(2 personen)
                  Joebar_s2 (2 personen)

Vul zelf maar verder aan…[/quote]
                  Dus AANVULLEN MANNEN !

We maken er een denderende quiz en PARTY VAN :drink: :drink: :drink:[/quote][/quote]

[quote=”jol178″ post=117271][quote=”Mushroom” post=117184]:sarcastisch :mrgreen:

Deelnemers:

PatrickB
                    Delnoy
                    Benny 996 (2 personen)
                    Free
                    Jol178 (2 personen)
                    Funny (2 personen)
                    Mushroom (2 personen)
                    911-lover (2 personen)
                    Mcklusky (2 personen)
                    Porschky
                    zimmermann(2 personen)

Dus AANVULLEN MANNEN !

We maken er een denderende quiz en PARTY VAN :drink: :drink: :drink:[/quote]

[quote=”Mushroom” post=117184]:sarcastisch :mrgreen:

Deelnemers:

PatrickB
                      Delnoy
                      Benny 996 (2 personen)
                      Free
                      Jol178 (2 personen)
                      Funny (2 personen)
                      Mushroom (2 personen)
                      911-lover (2 personen)
                      Mcklusky (2 personen)
                      Porschky

Dus AANVULLEN MANNEN !

We maken er een denderende quiz en PARTY VAN :drink: :drink: :drink:

Vanaf 22 uur start de fuif, na de Quiz.
                        Dus wie alleen daar wil naar komen kan ook.

Maar schrijf jullie allen in voor de Quiz.

Even wat meer info :

Nog steeds 2 februari.
                          Jullie worden verwacht vanaf 18 uur, Quiz start om 19uur30.

Trendy, club helemaal voor ons.

McKlusky en ikzelf kruipen na 20 jaar nog achter de draaitafels en we maken er een onvervalste jaren 80 en 90 fuif van.

kamers kunnen in Hassotel geboekt worden of ergens anders indien jullie willen.
                          Stuur me maar een pm ik kan voor boekingen zorgen.
                          Kamerprijzen… komen snel online.

nog steeds 2 februar?

PB

[quote=”jol178″ post=117168]Quiz gaat door in HASSELT !
                              Leuke locatie, die avond voor ons voorbehouden :relaxman:

Dus vanaf nu graag jullie inschrijvingen via PM naar een van de bastards naar keuze
                              Funny, Mushroom, Porschky, McKlusky, 911lover of jol178

De locatie wordt niet openbaar gemaakt, jullie krijgen die per mail :engeltje:[/quote]

[quote=”jol178″ post=117169]

We verwachten jullie vanaf 18 uur.

Quiz start om 19uur30

Drank en nog wat wordt voorzien :drink:[/quote]

Mag je ook gewoon komen kijken hoe de anderen afgaan ??
                                Zou willen komen, maar heb gemist wanneer het is en om hoelaat ??
                                Waar moet ik inschrijven ??

PB

As If Mush anders alleen buiten mag op een Zaterdagavond. :happy:

En tuurlijk doen de Vrouwen mee, die mannen hunnen vragen komen zo uit de flair. :first:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 296)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.