Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie
  • [strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
    Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 296)
    • Nog een vraagje,

@Jorgen
      : Als ik een goed hotelleke zoek in de buurt van de kwis, enook in de buurt van het centrum, wat raad je dan aan. vorige keer zat ik daar in het Hassotel in 1 van de 3 suites (leuk en mooi, maar geluids isolatie kon beter)

@The Bastards, is het de bedoeling alleen forum leden meekwissen of mogen de vrouwkes ook meekwissen?

@Mush: Komt V mee? om te kwissen? of voor er te zijn?

HEt is mss nuttig om nu alles duidelijk is dit af te splitsen in een appart topic, met als eerste post,
        Waar: Hasselt,
        Wanneer : datum
        om hoe laat = uur
        en algemene info.

en daar dan de inschijvingen beheren, om de boel overzichtelijk te houden?

BTW deelname prijs? of andere kosten verbonden?
        Is er een bar met bediening of moeten jullie dat zelf organiseren?

Ik doe men best om er bij te zijn, is er in de buurt een hotel? Ben niet van plan om dan nog terug naar Brugge te rijden.

Yep: er is een prijs! 😀 De winnaar krijgt een 1:18e 993 RS van UT models, het helaas teloorgegane merk van prachtige schaalmodellen dat door de liefhebbers zeer gewaardeerd werd! Een voorlopig ideetje is dat er in teams gespeeld wordt ALS er voldoende aanwezigen zijn om voldoende teams te hebben, mocht de opkomst wat minder zijn, kan er eventueel beslist worden om individueel te spelen. Dat levert dan helaas geen You Tube filmpjes op van de vechtpartij nadien binnen het winnende team dat het model wint om te beslissen wie hem meeneemt (eventueel na schiftingsvraag voor de winnende ploeg???), doch levert anderzijds dan wel weer minder opkuiswerk voor ons achteraf op… 😀

Tegen mij zeggen ze altijd, jij bent half Belg en half Nederlander… Krijg ik dan de gehele prijs :mrgreen: :happy: :drink:

We kunnen ook gemengde equipes samenstellen helft Belgen helft Nederlanders 😉
                Moeten ze de prijs ook maar delen 😥 😉 😉 😉

[quote=”Blindstra” post=117201]Ik ga het dadelijk in de groep gooien hier. Zou leuk zijn als er meer uit NL gingen, kunnen we vast samen op rijden en misschien een NL team vormen 👿 😀 8) ;)[/quote]

Heel erg bedankt Blindstra :first: :respekt:
                  Hoe meer zielen hoe meer …

En leren we nog meer gelijk gestemde zielen kennen :relaxman:

Allen massaal op post !
                    Patrick je post nr 959 is HEEEEEEEEL interessant 😉

Ik ga het dadelijk in de groep gooien hier. Zou leuk zijn als er meer uit NL gingen, kunnen we vast samen op rijden en misschien een NL team vormen 👿 😀 8) 😉

PB

Oke ik hoor het al, beter dat ik met de Trein af kom. 😎

EDIT: Aan deze onzin heb ik mijn 959ste post verkwist. :mrgreen:

Was er geen vervoer voorzien ook? :sarcastisch :mrgreen:

Precies :respekt:

En ik hoorde dat de drank ook gratis is dus ik neem de madam ook mee. Ik rij heen, zij rijdt terug. Wel zo eerlijk :drink:

Zijn er prijzen? 😯

PB

Delnoy, ik d8 net hetzelfde! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar kom, als halve kaaskop zeg ik niet Nee tegen Gratis spullen. :happy:

@ Patrick. Ik hoor net dat wij een team vormen en met alle prijzen naar huis gaan :first:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 296)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.