Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

[strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
      Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 296)
      • Fijne zondag heren :up:

Voor mij en het vrouwke gisteren ook de eerste kennismaking,. Na wat heen- en weer gestuur tss Hassotel & de Century uiteindelijk toch de Lanyard gevonden, en de persoon die er aanhing 8)

Dan aangesloten aan de nog lege tafel die al vrij snel werd aangevuld en waar ik toch wel leuke mensen heb leren kennen. Ondanks een paar foutgelopen zaken wil ik toch nog de aanwezige mensen danken om de avondt toch nog gezellig te maken, ook de moderatoren natuurlijk, en er waren er een paar dit toch wat km’s hebben geren om er bij te zijn (alleen de afstand in de P zal al een genot geweest zijn).

Ons mogen jullie nog verwachten in ieder geval :up:

Pascal & Linda.

@ Ghost (William): het is nog altijd Pascal zoals gisteren :think:

[quote=”WES-RS” post=119363]

Voordeel: ik kon kiezen waar ik ging zitten! :up:[/quote]

Dat was bij mij ook zo 😀
          Toeval wil dat ik nu tegenover u ben gaan zitten :up:
          Spijtig dat het gesprek over uw P keuze is stilgevallen, volgende keer weten wij direct over wat te beginnen praten :happy:

Ook tof Patrick te leren kennen.
          Die mens heeft al hemel en aarde proberen te verzetten voor een stel luidsprekers voor mij :up: nu weet ik al bij wie ik moet zijn als ze geleverd worden :happy: :applaus:

Ik vond het ook helemaal geen probleem hoor Mush. Het was gewoon een stom toeval dat ik 1 nog niemand kende, en 2 dan ook nog toevallig alleen aan een nieuwe tafel moest gaan zitten. 🙂

Voordeel: ik kon kiezen waar ik ging zitten! :up:

Het was inderdaad alweer een toffe bende :up:
              Weer enkele toffe mensen leren kennen.

@ Free ik vind het zeer spijtig dat je niet even hebt doorgezet.
              Ik heb ook een half uur gezocht vooraleer ik de P bende heb gevonden maar het was het waard.
              Ik heb er zelf ook steeds een beetje moeilijk mij tussen een groep te wringen die al in een gesprek zijn. Maar toch loont het de moeite om het te doen. 1 ding moet je steeds in gedachte houden.
              Die groep is zo hevig in gesprek omdat ze blij zijn dat ze elkaar terug zien na een tijdje.
              Als je er U dan dan toch tussen wringt zal het voor U de volgende RLC ook zo zijn dat je met iemand in gesprek bent terwijl er iemand nieuw/onbekend staat te luisteren en te kijken.
              Dus zeker komen de volgende keer.

Aan de organisatie inderdaad een beetje een les te leren denk ik.
              Iemand zou mensen moeten opvangen misschien, zeker proberen aan te geven waar de laatkomers zich melden. Verder toffe avond al was ie kort voor mij.

[quote=”free” post=119306]Ze waren te veel bezig met de mensen die buiten stopte om hen een parking te wijzen.[/quote]

De varkens!! 🙄 De mensen zomaar helpen om parkeerplaats te vinden… 👿
                Sorry hoor Free, maar konden wij jou op één of andere manier herkennen? Of moesten we maar iedereen die even stopte aanspreken om te vragen “of ze van ‘t Porscheforum waren”?

@Wes: jij kwam binnen en idd de grote tafel zat net vol en nog niemand aan de kleine tafel. Ons “kliekje” zag het en we waren net aan’t zeggen om met ons 5 aan de kleine tafel te gaan zitten toen de volgende alweer toekwamen. Vandaar 😉
                Moesten we ons dan rechtgezet hebben om van plaats te verhuizen dan konden die waar we tot dan toe bij zaten “klagen” dat we gingen lopen, en zo kan je bezig blijven natuurlijk.

@Free
                , zoals er hier al een paar gezegd hebben: volgende keer toch maar iets mondiger zijn. Kliekjesvorming is iets wat elk RLC wel iemand verweten wordt. Ik ben ook niet het grote spraakwater en ik ben er maar ingerold door mijn vriendin die veel socialer is dan ik, maar ik weet dat van mezelf en probeer dat niet af te schuiven op iemand anders.

@Kristof
                : goeike!! :happy:

@Sigrid: als je op een zaterdagavond in ‘t centrum van Hasselt afspreekt kan je van tevoren wel al beseffen dat we niet allemaal op één grote uitgestrekte parking zullen staan. Wie dat niet weet is een beetje wereldvreemd. Dat kun je op voorhand voor jezelf al een beetje uitmaken toch?

Jomma…die mannen zijn ook al op ouderdom eh…zulle wrsch nog op seniorennet zitten tot 15.00u

Gelijk hebt ge Kristof! :drink:

Persoonlijk vind ik dat de organisatie nogal lang op zich laat wachten… 🙄
                    Tis de middag al voorbij! :mrgreen: :sleep:

ipv allemaal te zagen kunnen we beter al een nieuwe datum prikken :first:

:happy:

Meer een hint dan een serieuze reactie.

Je kent me nog niet…….

Kop op Delnoy, de Bastards zullen nog wel genoeg organiseren dit jaar om op aanwezig te zijn! :up:

Stonden vannacht al op FB

PF_2013-02-03.jpg

😆 Niet alles zo serieus nemen, Sigrid… 😉

[quote=”WES-RS” post=119332]De foto’s mogen hier niet gepost worden.[/quote]

Stonden vannacht al op FB ❗

@ Remmel: voor mij was “de rit” wat te lang om er heen te gaan 😉
                            Maar je hebt gelijk. Liever een rit met een tussenstop dan de hele avond zitten.
                            Ook al doen we dat op sommige locaties in NL wel maandelijks.

[quote=”WES-RS” post=119332]De foto’s mogen hier niet gepost worden. Zijn +18 en NSFW. 😉
                              Man man man, hebben de niet-komers wat gemist! :mrgreen:[/quote]

Ja, wrijf ‘t er nog even lekker in. 👿

Ik hoor ‘t al, toffe avond gemist. Maar fijn dat iedereen het zo leuk gehad heeft.

Sigrid, je was me nét voor!
                                Had vrijwel hetzelfde verhaal klaar om te posten.
                                Hopelijk is Free er een volgende keer weer bij, we delen tenslotte dezelfde passie.
                                Bij een meeting overdag is het gemakkelijker om kennis te maken, zeker in combinatie met een toerrit waar we elkaars bolides kunnen bewonderen.
                                Ik zie er al naar uit om die mooie 997 cabrio te gaan bekijken…

Zelf was ik er gisteren niet bij, er moet een rit aan gekoppeld zijn anders krijg ik geen trek :happydance:

De foto’s mogen hier niet gepost worden. Zijn +18 en NSFW. 😉
                                  Man man man, hebben de niet-komers wat gemist! :mrgreen:

[quote=”Sigrid” post=119328]Alleen maar respect voor Free, dat hij het hier post.
                                    Stof tot nadenken voor een volgend evenement.[/quote]

…was er niet bij, maar ben het zeker met je eens :up:

Waar blijven de :happydance: :happydance: foto’s van deze party ❓

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 296)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.