Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

[strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
      Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 296)
      • [quote=”PatrickB” post=119323]@free
        wat voor een oetlul ben je, als je een paar uur in de auto zit om je dan niet even duidelijk kenbaar te maken naar de harde kern. Ik zou het zelfs niet durven te posten dat ik voor den hond zijn kloten naar daar ben gereden.[/quote]

Wel erg kort door de bocht….
        Als je niemand kent, je niet het idee hebt dat de juiste mensen ergens zitten, is een eerste stap niet altijd makkelijk.
        Dan is een rit, waarbij alle P’s al ergens staan met eigenaren er om heen een stuk makkelijker.

De organisatie kan zich ook eens achter het oor krabben om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt 💡
        Meer herkenbaarheid.
        Ik ken Free niet, maar ergens op afstappen is niet voor iedereen een dagelijkse gewoonte waarbij ze zich prettig voelen.
        Bij mijn eerste Belgische RL stond Jorgen al op straat om de juiste plek aan te wijzen(overdag). Op de parkeerplaats stond de hele kliek nog te praten. En dan een NL kenteken, vrouw, men wist wie ik was. Toen was het een moment van doorzetten en aan het eind van de dag wist ik ook een paar namen te koppelen aan gezichten en NN.
        Maar kliekjes zijn heel moeilijk te doorbreken. Niet dat men geen aandacht voor je heeft, maar het zoekt elkaar op. Zo werkt dat gewoon en zie je daar maar eens tussen te wringen.
        Alleen maar respect voor Free, dat hij het hier post.
        Stof tot nadenken voor een volgend evenement.

Ergens kan ik free ook wel begrijpen hoor Patrick. Niet in het “niemand-spreekt-tegen-mij-dus-ik-ga-maar-met-de-staart-tussen-de-benen-naar-huis”, maar wel in het feit dat het als “nieuwe” moeilijk is om een plekje te vinden. Voor mij was het gistere ook de eerste keer dat ik erbij was en kende ook niemand (buiten Koen). Had ik de lanyard niet gezien had ik het nog niet eens gevonden denk ik! 😕 Ik ben dus gewoon op het gekleurde lintje afgestapt, handjes geschud, mij bekend gemaakt en dat was het dan. De ene tafel zat al vol, de kliekjes waren al gevormd en de gesprekken al volop bezig dus mijn enige optie was om aan een tafel voor 10 personen in mijn ukkie te gaan zitten. :think: Ik was serieus aan het hopen dat er vlug volk bij ging komen en dat was gelukkig ook. Al snel zat de tafel vol en is de avond begonnen. :up:

Dus @free: volgende keer gewoon even tandjes bijten en toch blijven, ookal denk je dat je er voor spek en bonen bij zit. 😉

PB

@free
            wat voor een oetlul ben je, als je een paar uur in de auto zit om je dan niet even duidelijk kenbaar te maken naar de harde kern. Ik zou het zelfs niet durven te posten dat ik voor den hond zijn kloten naar daar ben gereden.

[quote=”Funny” post=119313]wit spook[/quote]

:sarcastisch :happy:
              Was super leuk en ‘t eten wel héél lekker!
              Toffe bende! :up:
              De smile op PatrickB zijn gezicht toen zijn 2e (onverwachte) halve kreeft voor zijn neus gezet werd… Sheer happiness :lekker:

Awel Kristof ook al thuis 😉 .

We kunnen al plannen maken voor een volgend Rlc !

Leuke avond in leuk gezelschap!
                  Weer wat mensen achter de nickname leren kennen
                  Oooo laat het seizoen beginnen met nog meer van dit!
                  Wanneer terug?!

Kristof & Kenza

Bedankt voor de komst naar Hasselt ! :applaus: . En nu weet ik ook hoe een wit spook er uitziet ,niets om nachtmerries van te krijgen 😉 .
                    Opnieuw andere forumleden leren kennen .

wij vonden het ook een zeer toffe bende.
                      nog niet met alle mensen kunnen praten maar dat komt nog wel bij de volgende keren.
                      als we nu maar geen nachtmerrie krijgen :happy: :happy: er ligt al een wit spook langs mij. 😆
                      greets,
                      John en jeannine

[quote=”WES-RS” post=119309]Het was super gezellig vanavond! Ondanks ik nog niemand kende buiten Koen toch enkele leuke mensen leren kennen in een leuke sfeer. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij! :up:[/quote]
                        Dito :drink:

Het was super gezellig vanavond! Ondanks ik nog niemand kende buiten Koen toch enkele leuke mensen leren kennen in een leuke sfeer. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij! :up:

Die snottebel zal wel in z’n mand blijven liggen … zeker gezien de sneeuw en hagel onderweg

Dat heeft me nog nooit tegengehouden Olaf ❗
                            Diarree wel :mrgreen: en hoestbuien die eindigen boven de pot. :sarcastisch

@ Free, jammer. Kan me mijn eerste meet nog herinneren, ging allemaal vrij makkelijk en soepel. Niks zo mooi als een groep gekken die een passie delen. Was dan wel in NL en niet in BE. Maar geregeld BE’rs getroffen op NL meets en dat was altijd bere gezellig.

Ze waren te veel bezig met de mensen die buiten stopte om hen een parking te wijzen.
                              Heb iemand van hen proberen aan te spreken twee maal, maar ze waren met hun gedachten bij de bekende leden.
                              Het is moeilijk naar hun tafel te gaan terwijl ze aan het eten zijn, en je kent de mensen volledig niet.
                              Als ze samenkomen waar alleen leden zijn, is het makkelijker kennis te maken.
                              Gemiste kans. :what:
                              Groeten, free

[quote=”911_NL” post=119283]Jammer dat je niet heen gaat, Porsche-Forum-Camp-Jehova :hail:

Beterschap :!:[/quote]

Thx. Zolang ik nog een abonnement op de pot heb blijf ik in een actieradius van erg dicht bij schoon ondergoed. Drink hier wel een borrel op de gezondheid van mede Porsche liefhebbers. :drink:

Je had ze even aan kunnen spreken 💡

klopt als een zwerende vinger. PatrickB???
                                    Ben komen kijken, MAAR???!!!
                                    In de Centery zaten wel kerels te eten!!!
                                    Heb ze maar met rust gelaten.
                                    Groeten, free

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 296)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.