Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie
  • [strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
    Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 296)
    • Heb mij alvast geoefend voor de party straks… :up:

:up: ,is leuk om lezen .Tot morgen bij een :drink: .

zet het bier maar klaar!
          kom met het vrouwtje langs.
          feestje bouwen :drink: :drink: :drink:

That’s the spirit! :first:

Ik kom ook af, met 2, gezellig avondje van maken :relaxman:

Hmmm waren er dan prijzen voorzien 😉 😉

kom ook zeker !, nu worden prijzen van de quiz per tombola verloot , dan maak ik toch een kans :happydance: :drink:

Over ons favoriet merk zal er heel veel Geporscht (gepraat ) worden die avond .
                    Zelf vinden we het ook bijzonder jammer en we begrijpen de ontgoocheling (ook bij ons organisatoren is er ontgoocheling ) maar toch zijn we zinnens om er een leuke avond van te maken .

+1 Al kan ik niet komen :drink:

+1

Begrijp de reactie van “JOEBAR” heel goed en kan zijn mening ook wel ergens volgen. Ook ik heb prioriteiten “willen” verleggen om er eens bij te kunnen zijn en om de mensen aldaar te leren kennen (voor zij die nog komen weliswaar). Quiz zou ik toch al niet hebben meegedaan, maar het is idd zo wanneer iets achter de coulissen word beslist, er wel wat mensen zijn die man en macht hebben verzet om te komen, slapen en ja ook betalen voor allerlei randaspecten.

Jammer dat het niet gewoon doorgaat zoals gepland, wat ik persoonlijk wel had laten doorgaan. Op een andere locatie, tijdstip en met andere aanwezigen kan je dit ook aan de hand hebben, en ik kan mij dan ook niet voorstellen dat telkens de opgemaakte planning gewijzigd gaat worden waardoor je steevast dit probleem en de daaraan gekoppelde reacties gaat creëren.

In iedere geval, ik heb “jan en alleman” verplaatst naar een andere data…dus komen doe ik wel met het vrouwke, ik wil tenslotte de mensen eens recht in de ogen kijken en een “kletske” doen…

Voor zij die niet komen of alsnog afhaken, ook alle begrip.

Tsjing Tsjing :drink:

PB

Nee zij verkoopt ze daar, meestal voor een appel en een ei. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=118960]Ik kom nog steeds af, wel gisteren de bevestiging gekregen dat het vrouwke nog niet weg kan uit Nigeria. :([/quote]

Is ze naar een Porsche gaan kijken? :sarcastisch :mrgreen: :happy:

@Joebar, kom gewoon af, we kunnen de kwis eventueel eens op de iPad spelen oid… We stellen wel nieuwe vragen op voor de volgende. V en ik keken er echt naar uit om jullie nog eens te zien 🙁

Guys,

Ik ga afhaken zoals de nummerplaathouders zeggen “aus prinzip”.

Vind het jammer dat de quiz zomaar afgezegd wordt, alle begrip voor de mensen die erbij wilden zijn, en niet kunnen,
                                ook ik heb zaken last minute moeten verplaatsen om hierbij te kunnen zijn. en vind het nu jammer dat er enkel naar de ‘klagers’ geluisterd wordt.
                                Zal wel iets te maken hebben met prioriteiten leggen, er wel willen bij zijn, maar niet kunnen omdat iets anders prioriteit heeft. is te begrijpen, voor mij was dat iets anders minder prioritair.
                                ook jammer en dat het achter de schermen gebeurd via mails en niet op het forum, dus ook niet voor de anderen kans om op te reageren.

Dus uit principe kom ik niet af naar Hasselt. en ja heb ook het hotel moeten afzeggen en ook restaurants die ik reeds gereserveerd had.

My 2ct, quiz had gewoon door moeten gaan, en eventueel een ander RLC later, (met quiz, met bierproeverij, met whatever) er zullen altijd mensen zijn waarvoor het past of niet past…
                                denk dat het in het verleden ook altijd zo geweest is.

vind het jammer…

in alle geval, veel plezier aan de mensen die er zaterdag gaan zijn, Hassotel, goed hotel, de club ben ik nog niet geweest, maar l’Etage (boven de club) is ook een aanrader.

groeten,

Geveld door een fixe griep maar ga mijn uiterste best doen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 296)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.