nieuwkomer

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwkomer

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste mensen.Ik ben een man van 42 woonachtig te Heestert,een West-vlaams dorpje.Zo een 10-tal jaren geleden kocht ik mijn jongensdroom:een rode 3.2 van 1986 puur als hobby.Nu,misschien zit ik in een midlifecrisis,ben ik van plan om een 996 TT bij te kopen.Kan iemand mij tips geven ivm de aanschaf van dergelijke bolide? Dank bij voorbaat,Tony.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Ik vraag eens aan mijn vrouwke om fotos te posten,heb daar zelf weinig verstand van.

welkom, heb je mss wat foto’s van je 3.2 ? 😆

Aha nen dorpsgenoot ook met nen rode 3.2 uit 1986 “dat is toeval”
          de mijnen is wel nen targa.

Veel succes en plezier met de zoektocht.

welkom :driver:

Welkom !

Van harte welkom :relaxman:

Welkom!

Spijtig dat je 3.2 uit 1986 een rode is of ik was onmiddellijk komen kijken…

Ben namelijk op zoek naar een 3.2 liefst in cabrio of targa uitvoering.

Van harte welkom hier en ben benieuwd wanneer die Turbo er komt .
                    Funny

welkom 😀

Van harte welkom hier op het forum .

en als het een troost kan zijn: bij de aankoop van de TT vorig jaar was de 40ste verjaardag ook mijn excuus naar het vrouwtje toe… :mrgreen:

welkom…

en als ‘probably soon to be EX-996 TT driver’ (als de mijne verkocht geraakt) kan ik u zeggen dat het fantastische wagens zijn!! Prijs-PK ratio is zo goed als onklopbaar, en toch dagelijks bruikbaar voor wie het wil… Van alle Porsches die ik al had zeker het leukste totaalpakket! Misschien dat de zeldzame cabrio-uitvoering nog een klein extraatje kan bieden, maar die zijn nog duur! Maar ja, als het lot er over beschikt heeft dat er een derde kindje komt… 😕
                            Maar ik denk dat voor de TT dezelfde regels gelden als voor elke andere Porsche: zorg voor een exemplaar met traceerbare historiek, beter eentje met kilometers met betrouwbare historiek dan eentje met (verdacht?) weinig kilometers en een vage of zelfs onbekende historiek. Maar de TT zijn wagens die nieuw zo duur zijn, dat die doorgaans ook gekocht worden door een clienteel dat er niet moet naar kijken om die wagens goed te onderhouden. Als je dan zoals ik 2e eigenaar kan worden, dan weet je waar je aan toe bent! En voor de rest vallen de kosten best mee: het verbruik is zoals je zelf wil, en het onderhoud is niet een veelvoud van een gewone 996, wat in het verleden bij de oudere modellen soms wel eens anders was… Het zijn fantastische wagens, en als je zo eentje koopt, zal je er een berg plezier aan hebben, voor een prijs waar je tegenwoordig geen Golf in topuitvoering meer voor koopt!!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.