Nieuwkomer

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwkomer

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal!

Na regelmatig het forum eens te bezoeken, informatie te vergaren en jullie prachtige Porsches te bewonderen vond ik dat het tijd werd mij ook maar eens voor te stellen. 😛

Ik ben Gauthier. Een 20 jarige jonge kerel uit het Oost-Vlaamse Zottegem. Die sinds enige tijd helemaal weg is van Porsche. En dan in het bijzonder die felbegeerde 911 Carrera! 😀 Hoewel een leuke, mooie Boxster ook gezien mag worden. 😀

Ik moet bekennen dat ik vroeger eigenlijk heel weinig met auto’s had en kon het mij weinig schelen met wat voor wagen iemand rondreed. Maar dat veranderde heel plots toen ik zelf enkele jaren geleden met de wagen begon te rijden. En na het zien van een 911 was hopeloos verliefd geworden op dat wondermooie model.

Helaas, ik zelf bezit nog geen Porsche. 🙁 Hopelijk komt daar in de toekomst verandering in. Voorlopig is het dus nog een beetje dromen om ooit eigenaar te mogen zijn van zo een schitterende *porsche *luv Maar het is zoals het spreekwoord zegt he: “Hoop doet leven” 😆

Verder dan als passagier eens meerijden in een 911 Targa 4S met alles erop en er aan (nieuwste model) reikt mijn ervaring nog niet. Helaas zelf ook nog geen kunnen besturen.

Voorlopig is het dus nog genieten van de voorbijrijdende Porsches op de baan en jullie Porsches hier bewonderen. En ondertussen ervan profiteren hier zoveel mogelijk informatie/kennis te sprokkelen.

Mijn huidige wagen is een Fiat Barchetta 😛

Ziezo, dat was een korte introductie over mezelf. Ik wens jullie allemaal nog heel veel leuke, spannende en veilige km’s met jullie Porsches :respekt:

And remember: you guys don’t wear jewelry, you ride it 😀

Attachments:
    • mycar.jpg
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Welkom turbine op het forum.
      Doe niets overhaast.
      Je hebt nog tijd genoeg.
      Suk6 met het verdere verloop en met je Barchetta

ken

welkom en eens je gebeten bent door het virus dan komt die *porsche sneller dan als je zou denken 😀

welkom op dit leuke forum
          en wie weet eens een leuke 911 Carrera
          :drink:

XXX

Welkom Turbine. Als je zo over een *porsche denkt, dan komt die er wel hoor :happydance:

Welkom op het *porsche forum :drink:

S2

Welkom!!

En een Barchetta is best een leuke goedkope roadster 🙂 Het getuigt in elk geval van passie, anders had je zeker dit model niet gekozen.

Voor je barchetta budget kan je wel Porsche gaan rijden.
                  Maar dat zit je eerder tegen een 924 944 aan te kijken of inderdaad een goedkope boxster.

Welkom Turbine! Enne rustig beginnen met een Boxster (betaalbaar) en dan rustig doorstomen naar een 911, eh! :coolness:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.