Nieuwkomer

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwkomer

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen .
    Even voorstellen .
    Ik ben Niko ,woonachtige te Nevele en ben 53 jaar jong .
    Van beroep koetswerkhersteller .
    Jaren bezig geweest met usa cars , en het was tijd om iets anders .
    Ik heb dan een kevertje ’64 gekocht ,deze is bijna klaar .
    Ondertussen op zoek nar een ander project ,en gevonden 944 S2.
    Dit wordt een complete restauratie .
    IMG_1769-2-3.JPG

IMG_1784.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Niko , je bent een echte oldtimer liefhebber en knutselaar , chapeau !

Welkom. Zeer leuke wagen. Suc6 ermee! :applaus:

XXX

Spoedig herstel Nico.
          We zien hier graag foto’s, maar niet vna uw kwetsuur wel van de vorderingen aan de auto.
          Al zijn het maar details, maar net daar zit het vakmanschap.

DSC_1006.JPG
            Welkom, 944S2 goede keuze!
            Rij zelf met cabrio S2.

battle scars en phantom pains
              een petrolhead moet er veer voor over hebben :wtf:

Het venijn zit um in de staart … pijnlijke pech … lijkt me schrikken …Beterschap! :driver:

Jawadde, pijnlijke zaak, denk ik. :wtf:

amai, je blijft er wel kei positief onder :first: :respect2:

Dat is ontstellend slecht nieuws.
                      Het gaat je in het begin veel moeite kosten om dit te overwinnen maar je gaat zeker je vaardigheden terug krijgen al zal dit natuurlijk wel met enige beperking zijn.
                      Veel sterkte en een goed herstel

Auwch 😕

Het is tijd voor een update !!
                          De kever verder afgewerkt en verkocht ,en in tussentijd de S2 nog vlug gekeurd en daar liep het mis !!
                          De weet wat men zegt : als ge ne Porsche koopt , kost dit stukken van mensen !!
                          Ik heb dit aan de lijve mogen ondervinden !!
                          Nu , wil de S2 nog vlug op O platen ,de wagen op de remtestbank en de remmen vooraan kwam niet goed!
                          Dus de schijven een pasje afdraaien , en dit doen we op een machine nog van voor de 2de wereldoorlog .
                          De 1ste schijf perfect ,de 2de schijf perfect maar bij het uitzetten van de machine ,schakelaar achteraan waar de aandrijving zit ben ik 1 toerke rond gegaan met gevolg amputatie van de middenvinger !!!!
                          Nu nog altijd veel last van ,geen gevoel ,altijd koud en de kracht ben ik ook kwijt !
                          Onder tussen staat de S2 op O platen en we zijn begonnen met de restauratie .

Update !!
                            De Kever is inmiddels afgewerkt een verkocht !

IMG_1977.JPG

Welkom en knap werk :first: ….

we weten waar naartoe in geval van…. prijsje maken voor forumleden moet wel lukken zeker :engeltje:

Welkom en knap werk :first: ….

we weten waar naartoe in geval van…. prijsje maken voor forumleden moet wel lukken zeker :engeltje:

Welkom :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.