Nieuwkomer (met een vraagje)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwkomer (met een vraagje)

• Maker
    Discussie

• Vanhout
    Deelnemer

Ik zal me kort even voorstellen : ik ben 43 jaar, woon in Belgisch Limburg en heb 6 jaren met een Cayman 987 gereden. Ik heb de Porsche verkocht en een BMW M235i gekocht. Na 14 maanden begon mijn Porsche-hart te harder te kloppen en heb ik de BMW verkocht. Nu wil ik opnieuw een Cayman kopen maar ik twijfel of ik nu een 981 zou kopen van max 3 jaar oud of beter wachten tot op de Duitse verkoopsites de nieuwe Cayman 718 gaat te koop aangeboden worden. Ik vermoed dat dat nog wel een jaartje gaat duren. Er is geen haast bij want de wagen doet dienst als “weekend-wagen”. Ik ben bij Porsche Center Paal de 718 gaan bekijken. Ik was behoorlijk onder de indruk :respect2: Een testrit heb ik nog niet gemaakt met de 4-cilinder !

Attachments:
      • image.jpeg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • [quote=”Harley G” post=242189] … er zijn meer porsches (modellen) met 4 cilinders gebouwd dan met 6…..
        En dan nog niet allemaal met een boxer….924,944,968….[/quote]

een tros viercilinders met watervrees …

flat4.jpg

Proper :up:

Allé, kzal ook eens proberen een foto vd cayman in te voegen 😉
            (PDK, sportstuur, Bose,…)

image-2-3.jpeg

image-2-3-4.jpeg

En een mooie kleurencombo

Hoezo, gaat hij er mee onder de douche? :mrgreen:

Walter….als hij te koop komt….let me know. Ook al gaat mijn verstand voor en pdk….die van jou is de moeite waard om als manueel te kopen. Ken weinig mensen die hun wagen zo verzorgen……

Binnenkort komt er misschien nog eentje te koop , hier alvast een voorsmaakje .
                    Momenteel is er een optie op tot einde deze week .

981 met 29000 KM

DSC03264.JPG

Attachments:
                    • BoxsterTielen1.jpg
                    • SYL_0393.jpg
                    • SYL_0788.jpg

Welkom. Mocht je voor ééntje met 6 cilinders en sportuitlaat willen gaan laat je maar iets weten. Mijn 981 staat sinds kort te koop. 💡

Welkom op het porscheforum! Zaterdag ben ik naar de voorstelling gegaan van de nieuwe cayman in Mechelen. Heb er een proefrit gedaan met de Boxter 2 liter en moet toegeven dat dat ding oerenthard gaat, wat een power!Eenmaal op toeren ook nog een mooie grom, met sportuitlaat zal dit nog beter zijn waarschijnlijk!. Grts floere’.

Moest ik van jou zijn, ik ging op zoek naar een mooie Cayman GTS…

Zonder dank 😉

Nochtans wint Porsche met een V4 turbo 2l toch al eens de 24u van Le Mans… :first:

Ik denk er nog niet aan om 80.000 € neer te tellen voor een viercilinder. Voor mij een GT4 of als dat boven budget is een goede tweedehandse 981 met H6 krachtbron. Maakt mij niet uit of de turbo H4 nu sneller is of niet. :ass:

Welkom, je zal zeker veel plezier hebben naar het zoeken!

[quote=”Harley G” post=242189]:think: er zijn meer porsches (modellen) met 4 cilinders gebouwd dan met 6…..
                                  En dan nog niet allemaal met een boxer….924,944,968….[/quote]

+4

Ps: welkom

Welkom op het Porsche forum. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.