Nieuwkomer (met een vraagje)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwkomer (met een vraagje)

• Maker
    Discussie

• Vanhout
    Deelnemer

Ik zal me kort even voorstellen : ik ben 43 jaar, woon in Belgisch Limburg en heb 6 jaren met een Cayman 987 gereden. Ik heb de Porsche verkocht en een BMW M235i gekocht. Na 14 maanden begon mijn Porsche-hart te harder te kloppen en heb ik de BMW verkocht. Nu wil ik opnieuw een Cayman kopen maar ik twijfel of ik nu een 981 zou kopen van max 3 jaar oud of beter wachten tot op de Duitse verkoopsites de nieuwe Cayman 718 gaat te koop aangeboden worden. Ik vermoed dat dat nog wel een jaartje gaat duren. Er is geen haast bij want de wagen doet dienst als “weekend-wagen”. Ik ben bij Porsche Center Paal de 718 gaan bekijken. Ik was behoorlijk onder de indruk :respect2: Een testrit heb ik nog niet gemaakt met de 4-cilinder !

Attachments:
      • image.jpeg
    5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Ja natuurlijk Harley, maar ik had het over de modellen cayman en 911
        En voor alle duidelijkheid, ik heb niets tegen transaxls, want ik heb zelf al overwogen om eentje bij te kopen.

:think: er zijn meer porsches (modellen) met 4 cilinders gebouwd dan met 6…..
          En dan nog niet allemaal met een boxer….924,944,968….

Welkom hier!
            Als je P-hart nu al zo hard slaat, dan vrees ik niet dat je nog een jaartje gaat kunnen wachten 😕
            Ik ben er zeker van dat die nieuwe Boxsters supergoed rijden, maar als je het mij vraagt…. Ik ben van de oude stempel: een P is een 6-cilinder 🙄

Succes met je zoektocht iig! :up:

Welkom! Ik ken het gevoel maar al te goed maar dan wat de Boxster betreft.
              Heb al wel met de 718 gereden en heb daar niets op aan te merken. Zou nog enkel eens met een sportuitlaat kunnen rijden….
              Succes met de zoektocht….

Welkom :salut:
                Niemand kan je hierin zinnig advies geven. Alleen jij kan dat na een testrit met de 718 (al dan niet S) bepalen of je beter af bent met een flat-6 of geblazen flat-4. En qua BIV en VB is er ook nog een merkelijk verschil wat je mss mee moet overwegen.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.