Nieuwkomer op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwkomer op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Hierbij wil ik me ff kort voorstellen,
    Ik ben Dave uit Eksaarde Lokeren en 38j jong of oud 😀
    Ben werkzaam als mecanicien en van jongsaf aan gek van autos en motos,
    Zoals de meesten hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • 1 Jessica wel
      de andere Jessica niet dus

[quote=”DST” post=236245] … Wallonie is Frankrijk (nog) niet he :mrgreen: … [/quote]

toch dacht ik een vreemde nummerplaat gezien te hebben … en vage herinneringen over keuringsperikelen.

[quote=”deepee” post=232993]volgens mij had DST z’n beide Jessica’s uit la douce france[/quote]

Wallonie is Frankrijk (nog) niet he :mrgreen:

De laatste franse wagens heb ik laten ophalen door Annatrans

Mezger-Motor

Die GT-Modelle des 911 – Porsche GT3 und Porsche GT2 – und Turbo-Modelle der wassergekühlten 911 Baureihe 996 und Baureihe 997 wurden weiterhin mit einem sogenannten Mezger-Motor ausgerüstet. Dieser hat ein zweiteiliges Aluminium-Kurbelgehäuse, das Hans Mezger noch konstruiert hatte, statt des mehrteiligen Kurbelgehäuses der anderen aktuellen Porsche-Autos. Merkmal der mehr in Richtung Motorsport ausgelegten Konstruktion ist unter anderem die verbesserte Ölrückförderung für die Trockensumpfschmierung. Hierdurch ist insbesondere bei den hohen Querbeschleunigungskräften, die mit modernen (Semi-)Slick-Reifen im Rennbetrieb erreicht werden können, die Motorschmierung sichergestellt.

Na al een paar 997 gt3 s in Duitsland,Frankrijk bekeken hebben heb ik toch een lichte voorkeur gekregen voor de looks van de 997.2
              Nu las ik dat er wel al wat van die 3.8 motoren in de soep gedraaid zijn.
              Heeft iemand hier concrete info over?

volgens mij had DST z’n beide Jessica’s uit la douce france

Heeft er toevallig hier iemand ervaring met de invoer vanuit Frankrijk?
                  Meerbepaald ivm de transitplaten

XXX

Welkom Dave op ‘t forum der gekken :wtf:

Succes met de zoektocht naar een nette GT3, je hebt er eentje gemist een paar maanden terug van een forumlid 😥

Welkom. Knappe wagen die je zoekt. Veel succes!

Welkom hier, en veel plezier met de zoektocht.

Welkom – suc6 met je zoektocht. :driver:

Ive

succes met de zoektocht.
                            Bij ae cars in izegem staan wel enkele gt3’s dacht ik

:drink:

Welkom en succes met de zoektocht :up:

Welkom Dave!

Van waar dien 530 in je Nick? Is het na 530x eindelijk gelukt om in te loggen of ben je er inmiddels met 530 proefritten wezen maken? :mrgreen:

Moest er iemand een mooie 997 gt3 3.6 weten staan mag je het me altijd laten weten.
                                  Ik zoek geregeld (dagelijks 😀 ) op de bekende verkoopsites maar indien je iets weet staan 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.