Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Nieuwprijs 3.2 carrera
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 11 maanden geleden door porschky.
-
MakerDiscussie
-
30 juli 2008 om 09:54
Weet hier iemand van het forum wat de prijs was van een 3.2 Carrera bj ’86 ( modeljaar ’86 ) , en ook de prijzen van de optie lijst ? mvg Dany
-
MakerDiscussie
-
die prijsverschillen tussen Nederland en België zijn er wel degelijk nog steeds, en worden hallucinanter naarmate de prijs van de wagen duurder wordt! Bij een BMW-3 bvb zal het prijsverschil al snel een 10.000 euro bedragen, maar heb je al eens gekeken wat een verschil er zit op bvb een Lamborghini Murcielago? Een mooie 100.000 euro!!!! 😯 Vier miljoen frankjes verschil voor net dezelfde wagen, even over de grens??! Welke (rijke) dommerik koopt er dan nog in Nederland zo een wagen, vraag ik mij dan af? Niet te verwonderen dat al die rijke Nederlanders naar België afzakken… 😆
Komt dat er bij ons buiten de BTW ook nog BPM op de netto prijs gezet is. 😥
Op een gewone auto schilde het toen al meer dan 100.000 bfr.
Wat ik niet wist is dat er een zo’n groot prijsverschil was tussen een Nederlandse en een Belgische porsche 911 bj. ’86, volgens uw laatste topic en laatste antwoord op mijn vraag koste deze auto in Nederland 2.310.650 Bef ( zonder één optie ) en in Belgie 1.775.550 Bef !! , kan niet geloven dat er in een buurland zoveel prijsverschil is , ik denk dat hij toch al de opties zal bijgerekend hebben.
mvg Dany
Bedankt jack-in-de-box voor de info, zodra ik De Autogids zag dacht ik dat heb ik ook nog ergens liggen, het antwoord van mijn vraag lag gewoon op mijn zolder, prijs van een Porsche carrera bj ’86 was 1.775.550 Fr. , duurste optie was Turbo look + 712.000 Fr.
mvg Dany
[quote=”Porscheliefhebber”:6y7aoq2a]Weet hier iemand van het forum wat de prijs was van een 3.2 Carrera bj ’86 ( modeljaar ’86 ) , en ook de prijzen van de optie lijst ? mvg Dany[/quote]
Ik heb hier een tijdschrift liggen met de nieuwprijs van enkele porsches uit die periode opgegeven door D’ieteren. Ik maak een scan voor U.
mvg
Jack-in-the-boxAch, sommige mensen hebben geen humor, en schelden doet geen zeer. 💡
Trouwens ik weeg maar 80 kg, en voor 1mtr90 lijkt mij dat niet te zwaar. 😆
@kleinekastenteufel, bij ons is 2e kerstdag nog een feestdag hoor. 8)Daar gaan we weer. Kerstmis voorbij, vrede aan iedereen.
911 ga aan den toog schelden en uitpakken met de nieuwprijs van uw 3.2 zonder power.
👿 😳 👿
[quote=”cabrio wim”:2kd6n3gf]Zelf ook nog een beetje doen hè, forum is er wel voor info, maar om nu een ander alles te laten opzoeken, ge lijkt verdomme wel nun Ollander. 😉
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?merkID=62&add=&merkID1=&cache=no
Houd er wel rekening mee dat dit de Ollandse prijskes zijn hè, ietske duurder als bij jullie toen.
Maar denk dat er in België ook zo’n site bestaat, Google maar eens, zo in de trend van (prijzen Porsche jaren ’80). 💡 [/quote]
DIKKE ZAK !!
Zelf ook nog een beetje doen hè, forum is er wel voor info, maar om nu een ander alles te laten opzoeken, ge lijkt verdomme wel nun Ollander. 😉
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?merkID=62&add=&merkID1=&cache=no
Houd er wel rekening mee dat dit de Ollandse prijskes zijn hè, ietske duurder als bij jullie toen.
Maar denk dat er in België ook zo’n site bestaat, Google maar eens, zo in de trend van (prijzen Porsche jaren ’80). 💡
Hallo Wim, kun je me een adres geven op Google ? mvg Dany
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.