Nieuwprijs van tweedehandsmodellen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Nieuwprijs van tweedehandsmodellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik had graag de nieuwprijs van een 993 tarra van 1997 in België geweten, waar kan ik zo iets opzoeken
    groeten
    triek

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Lou

Mailtje naar D’Ieteren, VIN opgeven en je krijgt de exacte waarde zonder BTW.

…men mening herzien,een 993 4S is nog een pak duurder…wat een prijzen…
        Grtz pascal911

…3.210000bf voor een 993 targa indertijd …amaai men kl…

Grtz Pascal911.

Triekmans… kriekemans… (voor wie van A’pen is)

even in de correcte categorie gezet 😉

Anoniem

138000 euro ❗ ❗ ❗ + het geld dat je nog mag neertellen om de wagen opnieuw rij klaar te maken . 😥
                Ik kan me moeilijk voorstellen dat het gezond zou zijn om de auto te starten ,weg op en geef maar gas 🙁

een tijdje geleden een 993 Turbo zien staan in Duitsland met 800 km uit privécollectie, voor de luttele som van … 138.000 euro… 🙄

Anoniem

@Triekmans ,als je nog een nieuwe 993s ,4s of turbo op de kop kan tikken laat het me gerust weten . 😉

Anoniem

triekmans,………… 😐

graag gedaan , als je de prijzen van de opties wilt weten ze staan ook vermeld .

Hallo,
                          Bedankt voor deze info…
                          groeten
                          triek

targa 285 pk 3.210.000 BF volgens de autogids van 18 september 1997 opties staan er ook bij vermeld bv metaalglanslak op staal 51000 BF

Anoniem

@Mushroom ik dacht dat ik funny was 😉 😉 😉 😉 😉 😉
                              Funny

Hallo,
                                Kan je me eens uitleggen op wat ik moet klikken, vind het niet direct.
                                groeten
                                triek

Belgische of Nederlandse is gelijk ‘is maar om een indicatie te hebben, weet dat Nederland wel wat duurder ligt…
                                  groeten
                                  triek

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.