Nieuwprijs van tweedehandsmodellen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Nieuwprijs van tweedehandsmodellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik had graag de nieuwprijs van een 993 tarra van 1997 in België geweten, waar kan ik zo iets opzoeken
    groeten
    triek

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Lou

Mailtje naar D’Ieteren, VIN opgeven en je krijgt de exacte waarde zonder BTW.

0

…men mening herzien,een 993 4S is nog een pak duurder…wat een prijzen…
        Grtz pascal911

0

…3.210000bf voor een 993 targa indertijd …amaai men kl…

Grtz Pascal911.

0

Triekmans… kriekemans… (voor wie van A’pen is)

0

even in de correcte categorie gezet 😉

0
              Anoniem

138000 euro ❗ ❗ ❗ + het geld dat je nog mag neertellen om de wagen opnieuw rij klaar te maken . 😥
                Ik kan me moeilijk voorstellen dat het gezond zou zijn om de auto te starten ,weg op en geef maar gas 🙁

0

een tijdje geleden een 993 Turbo zien staan in Duitsland met 800 km uit privécollectie, voor de luttele som van … 138.000 euro… 🙄

0
                  Anoniem

@Triekmans ,als je nog een nieuwe 993s ,4s of turbo op de kop kan tikken laat het me gerust weten . 😉

0
                    Anoniem

triekmans,………… 😐

0

graag gedaan , als je de prijzen van de opties wilt weten ze staan ook vermeld .

0

Hallo,
                          Bedankt voor deze info…
                          groeten
                          triek

0

targa 285 pk 3.210.000 BF volgens de autogids van 18 september 1997 opties staan er ook bij vermeld bv metaalglanslak op staal 51000 BF

0
                            Anoniem

@Mushroom ik dacht dat ik funny was 😉 😉 😉 😉 😉 😉
                              Funny

0

Hallo,
                                Kan je me eens uitleggen op wat ik moet klikken, vind het niet direct.
                                groeten
                                triek

0

Belgische of Nederlandse is gelijk ‘is maar om een indicatie te hebben, weet dat Nederland wel wat duurder ligt…
                                  groeten
                                  triek

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.