nieuws groot nieuws

Home Forum Porsche Talk nieuws groot nieuws

• Maker
    Discussie
  • Binnenkort mag je nog wat nieuws verwachten
    wat komt er uit
    Porsche Cayenne Turbo S
    Porsche Cayman Turbo
    Porsche Cayman 2.7
    Porsche 997 RS
    Porsche 997 Turbo S
    Porsche 997 GT2 en 3
    Porsche 997 Targa
    zo dat was het voor de moment

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Zeer mooi.
      Hartelijk dank voor de link

beste vrienden

voor zij die zich nog jong voelen van hart kunnen denk ik deze nieuwe animatie film best smaken kijk vooral eens naar de twee trailers op de website. en ja hoor er zit een porsche tussen een vrouwelijke porsche
        wat een beauty

Pixars animatiefilm Cars krijgt bijzondere première

Pixars nieuwe animatiefilm Cars krijgt op 26 mei 2006 een bijzondere première: de film zal namelijk voor het eerst worden vertoond op het parcours Lowe’s Motor Speedway in Charlotte (North-Carolina). Dat is ook de plek waar (in hetzelfde weekeinde) de beroemde Coca Cola 600 NASCAR Race wordt gereden. En Nascar race’s zijn enorm populair in Amerika.

Disney vermeldt trots dat het de eerste ‘digitale multi-screen première’ is. Voor de première worden namelijk in de tweede bocht van de racetrack vier enorme filmschermen neergezet. Daarop zal Cars digitaal worden geprojecteerd. En ook op deze première zijn weer de nodige beroemdheden van de partij: Owen Wilson, Bonnie Hunt, Paul Newman, Larry the Cable Guy. En ja, dit zijn tevens allemaal acteurs uit de film, tenminste voor wat de stemmen betreft van de animatie karakters. Het blijft tenslotte een animatie film.

Nederland moet nog even wachten op de première van animatiefilm Cars. In ons landje komt Cars pas rond 5 juli 2006 in première.

Maar uiteraard kan je al eventjes spieken naar dit moois via de trailer hieronder.

http://www.apple.com/trailers/disney/ca … pe=trailer

Zalig filmpje van de 997 turbo in Weissach.

http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylis … &quality=3

alle informatie kan je inderdaad terug vinden via autoblog maar als ik nieuws heb van mijn vriend uit duitsland zal ik het zeker weten te zeggen
            groeten
            miguel

ken

[quote=”targaboy”:21c3ngdw]merci ken

kzal u in de toekomst nog een aantal fotos doorsturen maar kmoet wachten op bevestiging voor publicatie van duitsland
              tja ik kan maar best braaf zijn he[/quote]

Steeds graag gedaan hoor targaboy 😉

hou ons verder op de hoogte ivm met de andere publicaties zou ik zegge

merci ken

kzal u in de toekomst nog een aantal fotos doorsturen maar kmoet wachten op bevestiging voor publicatie van duitsland
                tja ik kan maar best braaf zijn he

ken

[quote=”targaboy”:cg3jgb60]jammer dat ik u geen fotos kan laten zien maar in 2010 komt er een nieuwe versie van de 928

foto’s kan je aanvragen door mij een mailtje te zenden want hier krijg ik ze er precies niet op[/quote]

deze foto heb ik van targaboy ontvange
                  et voila targaboy, foto staat erop 😉

Hier zijn de “fotootjes” van de nieuwe 928 😉

en nog eentje van de 997 RS

jammer dat ik u geen fotos kan laten zien maar in 2010 komt er een nieuwe versie van de 928

foto’s kan je aanvragen door mij een mailtje te zenden want hier krijg ik ze er precies niet op

ken

ondertussen is der meer nieuws van de 997 GT3 en ook foto’s

De nieuwe GT3 is voorzien van een 3,6 liter motor met een vermogen van 305 kW (415 pk) bij 7600 rpm. Volgens Porsche heeft de GT3 daarmee de krachtigste motor in deze klasse. Het maximum toerental werd met 200 rpm verhoogd tot 8.400 rpm. Het maximum koppel bedraagt 405 Nm bij 5.500 rpm. De auto is verder voorzien van een gemodificeerde zesversnellingsbak met extreem korte schakelwegen. Nieuw is een is een change-up display, die oplicht op de toerenteller, net voor het optimale moment is bereikt om op te schakelen. Als de rijder in stat is om al dit vermogen in bedwang te houden, dan is een acceleratie van 0 tot 100 km/u mogelijk in 4,3 seconden en van o tot 160 km/u in 8,7 seconden. De topsnelheid bedraagt 310 km/u.
                        De nieuwe 911 GT3 beschikt voor het eerst over een actief onderstel. Het Porsche Active Suspension Management (PASM) biedt twee keuzemogelijkheden. In de standaard modus is het onderstel vergelijkbaar met het onderstel van de 996 GT3 en is daarmee geschikt voor gebruik op de weg. In de sportstand wordt een hardere vering gekozen voor nog meer dynamiek op het circuit.
                        Standaard beschikt de GT3 over 19 inch wielen en een gelimiteerd mechanisch sperdifferentieel. Daarnaast is het elektronische Traction Control Systeem overgenomen van de Carrera GT dat desgewenst over de veiligheid moet waken, maar dat wel volledig uitgeschakeld kan worden
                        Leverbaar vanaf mei 2006 en dit voor een prijs van +/- de 93.000 € (exclusief BTW).

Toch prachtige int wit zenne 😈
                        juist de uitlaten vind ik persoonlijk iets minder geslaagd…

ken

[quote=”SidewindR”:1cmx479b]De Cayenne Turbo S stond trouwens op het salon!

En idd, er werd goed verkocht op het salon! Vrijdag zaten ze al aan +/- 40 911’s, een 20-tal boxters, idem Caymans en een 10-tal Cayennen. Niet slecht he 😉 )

SidewindR.[/quote]

Dat is zeker niet slecht.
                          Allé binnenkort gaan we die dus ook op de Belgische wegen zien…
                          nog meer Porsches op de baan 😈 😉

[quote=”targaboy”:2na59hnq]SidewindR

hoe kom jij aan die exacte cijfers ??[/quote]

Ik heb zo mijn bronnen 😉

En het gaat wel degelijk om aantallen verkocht hoor!

Groetjes,

SidewindR.

ken

[quote=”targaboy”:yqp5kkru]ken bedankt dat je mij zo goed hebt aangevult ik de tekst en jij de foto’ s cool maar hoe kom je daaraan??
                              als je nog hebt ik zou ze graag gebruiken voor in ons clubblad van Porsche Club Tielt[/quote]

Graag gedaan
                              ik heb een beetje opzoekingen gedaan, zo kom je eraan 😈
                              ik heb er zeker nog verschillende andere foto’s ook foto’s van in Essen en van op andere meetings/evenementen…dus geen probleem, stuur je mailadres door en ik mail ze gerust door .
                              Koen heeft een hele boel prachtige foto’s… je moet eens gaan zien op zijne link…

SidewindR

hoe kom jij aan die exacte cijfers ??

ken bedankt dat je mij zo goed hebt aangevult ik de tekst en jij de foto’ s cool maar hoe kom je daaraan??
                                  als je nog hebt ik zou ze graag gebruiken voor in ons clubblad van Porsche Club Tielt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.