nieuws groot nieuws

Home Forum Porsche Talk nieuws groot nieuws

• Maker
    Discussie
  • Binnenkort mag je nog wat nieuws verwachten
    wat komt er uit
    Porsche Cayenne Turbo S
    Porsche Cayman Turbo
    Porsche Cayman 2.7
    Porsche 997 RS
    Porsche 997 Turbo S
    Porsche 997 GT2 en 3
    Porsche 997 Targa
    zo dat was het voor de moment

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • ken

[quote=”mcklusky”:39seaqg1]ze zijn allemaal bijgewerkt met photoshop , maar bij de rode targa zie je zelf dat hij uit zn perspectief gehaald is zodat je het glazen dak beter ziet , dit beeld zal je vanuit dat standpunt nooit krijgen door naar een wagen te kijken in t echt…[/quote]

volgens mij zijn de meesten allemaal photoshop (je ziet het ook als je de turbo van achteren bekijkt ➡ let op de spoiler)
      juist die GT3 RS daarover heb ik toch mijn twijfels over…

hier zijn echte 😉 foto’s van de nieuwe 997 turbo

ze zijn allemaal bijgewerkt met photoshop , maar bij de rode targa zie je zelf dat hij uit zn perspectief gehaald is zodat je het glazen dak beter ziet , dit beeld zal je vanuit dat standpunt nooit krijgen door naar een wagen te kijken in t echt…

Zijn jullie zeker dat dit allemaal photoshops zijn ? Zien er zo echt uit….

[quote=”SidewindR”:1mr7bq5u]En idd, er werd goed verkocht op het salon ….[/quote]

… offertes gemaakt 😉

De Cayenne Turbo S stond trouwens op het salon!

En idd, er werd goed verkocht op het salon! Vrijdag zaten ze al aan +/- 40 911’s, een 20-tal boxters, idem Caymans en een 10-tal Cayennen. Niet slecht he 😉 )

SidewindR.

Maar wel mooi om te zien 8)

amai er is weer kwistig gephotoshopped 😉 )

ken

hier zijn alvast enkele foto’s

Anoniem

JA ZE PORSCHE VERKOCHT VEEL OP HET AUTOSALON

Anoniem

… en nog niks voor morgen?? 😉

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.