Nils ‘nls’ stelt zich voor

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nils ‘nls’ stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Ik ben Nils van het bouwjaar ’87 en zoals de meesten hier, al jarenlang Porsche-fanaat. Een Porsche 911 is mijn droomwagen en ik heb mezelf dan ook voorgenomen om ooit eigenaar te worden, al is het tegen mijn pensioen :). Mijn favoriete model is de 964 dus ik hoop er ooit zoéén op mijn oprit te hebben, bij voorkeur een Carrera 2, handgeschakeld.

Momenteel rijd ik met een Honda S2000, waar ik ook bijzonder tevreden van ben (zie bijlage)

S2000amringg.jpg

Ik hoop op dit forum meer te leren rond de 911 en misschien kan ik hier ook wel advies vinden in mijn zoektocht naar een mooie 964
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Hi Nils,
      hartelijk welkom op het forum. Je gaat (van de anderen weliswaar) veel leren!!!!

XXX

Welkom Nils, mooi virus dat je te pakken hebt, het *porsche virus. Laat je nooit meer los.
        Love to steel your S2000 :up:

welkom op het forum en ik duim voor je :up:

Welkom Nils.
            Knappe wagens zo’n S2k. :up:

Niet teveel bang hebben van een hoge kilometerstand. 😉

Wim

Welkom Nils, en Honda is niks mis mee. :up:

denk dat de tijden van de gouden slagen gedaan is.
                Dit bij de meeste oldtimers (is het nu een VW, fiat, Merc, Porsche, …)

De koopjes staan amper een uur online.
                Dus als je echt een koopje wil, dan raad ik aan de advertentiesites CONTINUE op te volgen. Als je iets ziet, niet te mailen, maar direct te bellen, reserveren en hop in de auto er naar toe.

Veel succes!!

het probleem is dat wie er ééntje heeft, ondertussen weet dat ze begeerd zijn en de prijzen de pan uitswingen, voor wat sommigen vragen (of ze het uiteindelijk krijgen is iets anders) kocht je er bijna 2 over pakweg 10 jaar, dat was, denk ik nog de tijd om een gouden zaak te doen als koper, nu zijn de rollen helaas omgekeerd.

hopelijk kan je toch ergens een slag slagen he,

[quote=”nls” post=185058]Super, dan ben jij de vader van Haje! :D[/quote]
                    ja dat klopt haye die ken je dus
                    :drink:

I know. Ik zou liever wat meer op mijn gemak rondkijken, maar voel me lichtjes onder druk gezet door de almaar stijgende prijzen (en kilometerstanden).

Ik wacht op die goude aanbieding die ik niet kan laten staan 😀

welkom Nils, je kan niet vroeg genoeg beginnen met *porsche rijden, heb de mijne nog maar een dik jaar en als ik het geweten had dan had ik al 10 jaar geleden één gekocht, de rijbeleving is althans voor mij :up:
                        wacht dus niet te lang, ze worden hoe langer hoe duurder, en vrees dat de luchtgekoelde alleen maar zullen blijven stijgen :bounce:

Thx guys! Ik hoop ook ooit een Porsche in m’n avatar te hebben 🙂

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Super, dan ben jij de vader van Haje! 😀

welkom op het leuke forum
                                en succes met je zoektocht
                                mijn zoon heeft ook een s2000
                                :drink:
                                DSC_8645.jpg

Nice!! Welkom!! :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.