No duck, no whale, but sexy ST pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s No duck, no whale, but sexy ST pics

• Maker
    Discussie
  • Ik vond het een wijs idee om foto’s te verzamelen van gepimpte luchtgekoelde 911’s maar dan zonder taartschep of eendenstaart. Zo zie ik ze namelijk zelf het liefste. Maakt niet uit of het om originele S/T types gaat of backdates zoals de Singer.

Waarom niet beginnen met wie ere toekomt. Want wie kwam ik daar tegen op Pelican Parts forum? Ene PeterTAV! En dan verkoopt hij die dan nog ook… Peter schrijft dat de 3.2 260 pk had en de auto 900 kg woog.

DSC017651388863451.jpg

Porsche+2+5ST+0051388863301.jpg

Porsche+2+5ST+0301388863377.jpg

Porsche+ST+Taverniers+1421388863278.jpg

Bordaux is niet mijn kleur, maar dit is wel een verdomd lekkere car! Nog spijt van, Peter? :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
    • Wat moet zo een beaty kosten vandaag de dag ? Alhoewel ik zeker weet dat het niet in mijn budget ligt , toch curieus …

Spijt dat ze gewoon niet betaalbaar zijn.

Giallo per sempre!! :first:

:first: SUPER KNAPPE WAGEN :respect2:

14354949_1112411218841570_6590214690202179453_n.jpg

net omgekeerd eigenlijk, de 2 centrale zijn open
                de 3de is gedempt

de 2 centrale worden dan dichtgemaakt om stil te rijden

dat heeft twee mogelijkheden:

ofwel de wastegate bij een oude turbo,

ofwel zoals in dit geval is de derde pijp een bypass of straight pipe die voor straatgebruik kan afgesloten/dichtgeschroefd worden met een metalen kapje om de decibels in te perken. dit is dus eigenlijk de voorloper van de moderne PSE met vlinderkleppen die je op zijn beurt met een knopje op het dashbord open/dicht zet.
                  althans dat is de theorie, want op straat mag je meer lawaai maken dan op circuit Zolder …

Mss een domme vraag,

maar waarom hebben sommige 3 uitlaten zoals het exemplaar hierboven?

Ik heb er al gezien die ook nog eens stoppen op plaatsen, om het geluid dan terug te dempen denk ik?

meer fowtos HIER

btw, te koop…

_m1a0067-edit.jpg

_m1a0094_7.jpg

_m1a0100_6.jpg

_m1a0114_3.jpg

14199717_1101253976623961_2546789577744979494_n.jpg

Nog eens proberen… ondertss weer wat bijgeleerd…
                            Alleen de stem in’t begin is storend, reclame v website. Ook excuses voor het windgeluid. En nee, was geen over-rev, maar wel tss-gas zonder Porsche-computer :happy:

http://picosong.com/zNgK

de mp3, mp4, avi, … ergens hosten en de URL hier posten KLIK

je kan deze post quoten om een voorbeeld te zien van zo’n syntax

dju krijg geluidsfragment er niet op…

geluid vd ST… was 3.2 met PMO carbs

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.