Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche but damn…
- Dit onderwerp bevat 482 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 2 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Genève in volle afbraak maar toch maar lekker een filmpje in elkaar flansen, schitterend.
Startprijs wordt 1,7. miljoen $ vermeld.
Gemera is Zweeds voor “geef meer” (zetels dus)Diene JWW heeft er zelfs ene besteld :applaus:
Zou een miljoentje kosten…Waarom geel interieur? Omdat een ei (K….egg) ook een gele dooier heeft… :engeltje:
I rest my case, goed gek, die Zweden!
Koenigsegg Gemera – new 1700bhp four-seater, mid-engined Mega-GT
2.0-litre dry-sump three-cylinder methanol – Koenigsegg calls it the Tiny Friendly Giant – or TFG. = 600 pk
In addition to the TFG, the Gemera’s got three electric motors1850 kg, dus 500 minder dan een Taycan “Turbo” S maar ruim dubbel zoveel pk… jaja, ik weet dat de prijs niet normaal zal zijn maar dat maakt niet uit want toch allebei zwaar boven mijn budget.
Ik ben zwaar fan van het hele Koenigseggggggggg.:.ggg! idee :music: Zoooo over the top dat ik steeds met een zalige lach naar die kisten kijk.. 1600pk!!
Komen ze bij McLaren weer aankakken met nog maar eens een variant op dezelfde schelp.. (en niet half zoveel pk als de Jesko) …geen betere manier om automobiel waardeverlies te demonstreren dan deze want de eigenaars van een 675LT kunnen het verlies weer slikken.
Is de 500 pk van een atmosferische GT3 al niet alles wat je autohart lust?
De Jesko Absolut wordt de snelste auto die Koenigsegg ooit zal bouwen. Daarna stopt het Zweedse merk met topsnelheid-jagen. Het doel: 500km/u!
https://www.auto55.be/nieuws/32442-jesko-absolut-wordt-snelste-koenigsegg-ooit-en-dan-stopt-de-vermogenswedloop?fbclid=IwAR0kw-FBLlCW-Z5ESLm5hHEX9ESjPuvwUkk8TiOG_GOC8FX1WbF1VpwPfQQMan man man, de grenzen worden verlegd. Mclaren 765LT. Wat een lekker beest. Spijtig dat ze notoir onbetrouwbaar zijn met belabberde after sales service.
Volgens de geruchten zou project Valkyrie net on hold zijn gezet 🙁
https://www.autosport.be/news/aston-martin-zet-hypercar-programma-on-hold.html?fbclid=IwAR0_bqSvRLz3DTItOeSwSJ7-zuAIg9m2MW9x0bb_dvJfK4MhztmFuFzFfCsAllez, 8 cilinders kan ook.. Ik hoop echt dat ze de fabriek in Wales van de grond krijgen. Dat lekker ding moet in de USA toch verkopen als zoete broodjes als ze de Griffith kunnen homologeren.
Nou te koop in de UK met het hart van de Nissan 350Z: Jannarelly Design-1 review: retro-styled, spaceframe thrills [CAR UK]
► Costs £86k
► Packs 320bhp, weighs as little as 810kg, raw and raucous
► Limited to 499 examples globally, now on sale in the UKMe thinks it’s very sexy…
Awel, ik heb hem een paar weken geleden in real life gezien op Zolder, wat een tegenvaller die nieuwe Supra.
Het studiemodel zag er top uit. Maar het heeft de transitie naar een productiewagen niet elegant overleefd. Er is proportioneel vanalles mis met die auto. Er zitten veel fake plastieken roosters in die de indruk moeten wekken luchthappers te zijn, maar ze zijn niet functioneel. Echt verschrikkelijk lelijke auto, jammer.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.