No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 482)
    • bc cars ; in het echt is alles beter! , op het scherm of virtueel is het niet zoals het lijkt 😀 een positief doordenkertje

0

Die nieuwe TVR wil ik wel eens in het echt zien. Is ook weer eentje die je in het echt MOET zien, want op foto miszie ik er vanalles aan !

[hide]miauw

me too[/hide]

0

wing beiden geveld door de extreme warmte 😀 😀 😀 😀

0

maar alléé, wat zeggen jullie nu …… 😯

0

me too, maar mijn vervanger ziet er net ietsje anders uit :engeltje:

0

Ik ben aan het overwegen om de Porsche’s te vervangen door dit.
                :engeltje:

0

Eind 2018 gaan we misschien dit model reeds op straat zijn rondrijden ,weliswaar het meeste kans in de Uk, om er eentje te spotten

tvr-griffith-2017-2.jpg

TVR-Griffith-2019-ig.jpg

bq5y9v3bmd4m.jpg

0

Ze zijn terug goed bezig bij Alfa precies, toch zeker qua design !

0

de glorieuze GTV keert terug

0

Interesting midengined Vette !
                        Benieuwd wat het motorisch gaat geven. En of ze eindelijk een fatsoenlijke double clutcher gaan hebben.
                        Maarja, Vette, nog steeds veel te duur in Europa ! Tenzij je echt een die hard Vette liefhebber bent, kom je voor die prijzen haast altijd bij een ander merk terecht dat een homogener pakket kan aanbieden.

0

mid-engined corvette C8

c8_n.jpg

0

SM-1.jpg

SM-2.jpg
                            Dit weekend in Turijn (Venaria Reale) hadden ze een blik Citroën SM opengetrokken, met een occasionele DS ertussen. Heel internationaal gezelschap met ook wat Belgische en Nederlandse nummerplaten :first: :first:

0

de cockpit van de maserati boomerang (ja ‘t is een vierwieler)

Maserati.jpg

0

-1 . Ben er echt niet zot van . Mooier dan de vorige vantage , daar zal Aston Martin nog even moeten op brainstormen …

0

Ondanks de Renault Laguna achterkant, de Mazda Mx-5 voorkant. +1 wat een lekker ding !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.