No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie

• pvdw
    Deelnemer

Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 482)
      • bc cars ; in het echt is alles beter! , op het scherm of virtueel is het niet zoals het lijkt 😀 een positief doordenkertje

Die nieuwe TVR wil ik wel eens in het echt zien. Is ook weer eentje die je in het echt MOET zien, want op foto miszie ik er vanalles aan !

[hide]miauw

me too[/hide]

wing beiden geveld door de extreme warmte 😀 😀 😀 😀

maar alléé, wat zeggen jullie nu …… 😯

me too, maar mijn vervanger ziet er net ietsje anders uit :engeltje:

Ik ben aan het overwegen om de Porsche’s te vervangen door dit.
                  :engeltje:

Eind 2018 gaan we misschien dit model reeds op straat zijn rondrijden ,weliswaar het meeste kans in de Uk, om er eentje te spotten

tvr-griffith-2017-2.jpg

TVR-Griffith-2019-ig.jpg

bq5y9v3bmd4m.jpg

Ze zijn terug goed bezig bij Alfa precies, toch zeker qua design !

de glorieuze GTV keert terug

Interesting midengined Vette !
                          Benieuwd wat het motorisch gaat geven. En of ze eindelijk een fatsoenlijke double clutcher gaan hebben.
                          Maarja, Vette, nog steeds veel te duur in Europa ! Tenzij je echt een die hard Vette liefhebber bent, kom je voor die prijzen haast altijd bij een ander merk terecht dat een homogener pakket kan aanbieden.

mid-engined corvette C8

c8_n.jpg

SM-1.jpg

SM-2.jpg
                              Dit weekend in Turijn (Venaria Reale) hadden ze een blik Citroën SM opengetrokken, met een occasionele DS ertussen. Heel internationaal gezelschap met ook wat Belgische en Nederlandse nummerplaten :first: :first:

de cockpit van de maserati boomerang (ja ‘t is een vierwieler)

Maserati.jpg

-1 . Ben er echt niet zot van . Mooier dan de vorige vantage , daar zal Aston Martin nog even moeten op brainstormen …

Ondanks de Renault Laguna achterkant, de Mazda Mx-5 voorkant. +1 wat een lekker ding !

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 482)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.