No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 482)
    • sterke styling van Opel! best een sexy karreke…
      1462182292.3524.jpg

BUS.jpg

1964 Condor Aguzzoli. slechts 2 stuks van gebouwd en daarom mss nog nooit van gehoord. :hail:
          1964CondorAguzzoli.png

wat te denken van het Honda project 2×4 met 999cc V4 motor met 212 PK bij 13K rpm.
            zulk vermogen icm een gewicht van slechts 405 kg geeft hem dezelfde PTW ratio als een veyron.

de voorkant, lichten heel herkenbaar, de achterkant, lichten ook herkenbaar, zijkant..herkenbaar. Geen verassingen zou ik zeggen
              http://ww2.autoscout24.be/info/magazine/rapport/alpine-vision/cest-pour-2017/4319/489290/?magcid=mag-nl&utm_medium=email&utm_source=BE-magazine&utm_campaign=CW7-2016&utm_term=1

voor dat geld hou ik het bij een boxster :hail:

[quote=”deepee” post=229474]

The Alpine price in Europe will be aligned with the Alfa 4C and Porsche Cayman, and will likely be from around $60,000.

[/quote]

Dan wens ik hen veel succes. Zo extreem mooi vind ik hem trouwens niet in schuin vooraanzicht. De wielkasten zijn mooi gevuld, maar het gaat niet om de productieversie, dus dat kan ook nog tegenvallen met een realistische rijhoogte.

Volgende poging! Triumph misschien? :popcorn:

Zoals het spreekwoord luidt: “Renolt? Ast moar bolt!”

Ik dacht dat Renault voor Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd stond 😆

The Alpine price in Europe will be aligned with the Alfa 4C and Porsche Cayman, and will likely be from around $60,000.

[quote=”DST” post=229410]Als ie zo goed rijdt als er uit ziet, hebben de Caymans een probeem :lekker: :lekker:[/quote]

Het concept klinkt inderdaad zeer goed. Maar de prijs zal zeer scherp moeten zijn. De Alfa 4C is bijvoorbeeld te duur, ook al is de kuip in carbon. Ik ga echt niet de prijs van een Porsche betalen voor een Renault. Zoals het spreekwoord luidt: “Renolt? Ast moar bolt!”

Ze mogen die Alpine hier zo voor de deur zetten !

Die Renault spyder ziet er :up: :up: :up: uit!!!

Zijkant afgekeken van de 981 Spyder
                              En nog geen klein beetje :what:

Renault is toch Frans ipv Chinees

Als ie zo goed rijdt als er uit ziet, hebben de Caymans een probeem :lekker: :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.