Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche but damn…
- Dit onderwerp bevat 482 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dat is de prijs voor onze noorderburen… in B is de basisprijs 60.699€ wat redelijk bij het haar is getrokken als je het mij vraagt. Soit. Zou het kunnen dat de hierboven vermelde prijzen inclusief de subsidie is die je krijgt bij aankoop van een EV? Of is het d’Ieteren die flink doorrekent?
De Cargo heb je bij ons voor 43.930€ maar dan excl BTW.
bccars post=288488 userid=3438[size=85]En vermits mijn need for speed niet meer thuishoort op de openbare weg of in onze maatschappij begin ik ook naar andere types voertuigen te kijken. Daarom dat die VW Turkey BUZZ mij triggerde. Dat ze niet kan vliegen vind ik niet eens zo erg 😉
Times are changing …[/size]Géén as! De aandrijving gebeurt magnetisch in het wiel zelf!
80 kW power
20 kWh batterij
247 kg
180 per uur
Finse makelij
24990€
De Kia EV6 is zeker te verkiezen boven de technisch inferieure en braaf getekende ID4 en aanverwante, dat zeker. In de basis is het echter een dure auto die net als de zusterauto Ioniq 5 geen klasse uitstraalt. Ik was naar de Ioniq 5 gaan kijken maar had zelfs geen zin in een testrit na een blik op het interieur. De EV6 GT is dan weer verrassend prijsgunstig voor 585 pk want die kost maar een paar duizend meer dan de 305 pk versie en heeft oa ook adaptieve dempers en kuipstoelen. Soit.
Ik wil een kleinere auto en dus had ik EV4 en EV3 gegoogeld. Daarbij stuitte ik op de EV9. EV4 is een kleine SUV in looks, de EV3 een sportief bakje. Maar van beide zie ik enkel schetsen.
Ik heb echter met de Mini Cooper SE (electric) gereden. Niet dat ik die zou kopen met de te kleine 29 kW batterij maar dat ding rijdt heel plezant. Het interieur is perfect naar mijn goesting. Eind 2023 komt er een nieuwe (made in China echter) in de plaats van de huidige omgebouwde versie. 225 pk en 50 kW zou die hebben, wat volstaat voor mij.
Die Kia EV6 vind ik wel iets hebben. Deze EV9 ? Jump to the future ?
Ik zie wel overal van die “yokes” opduiken ipv stuurwielen. Totaal ongeschikt voor een straatauto op de openbare weg.Van Hool be afraid part 2
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Overduidelijk fake video… de ietwat overjarige pinup is daarentegen all to real… brrr!!!Misschien brengt VW ( of de familie ) binnenkort reeds een Westfalia versie uit van de ” Buzz” ; dan kan je bijvoorbeeld een omeletje bakken en verorberen in respectievelijk de Vlaamse Ardennen en/of langs de Jaagpaden of gewoon naast het circuit van Mettet.
Super spannend hé , zo ‘n VW Buzz
En vermits mijn need for speed niet meer thuishoort op de openbare weg of in onze maatschappij begin ik ook naar andere types voertuigen te kijken. Daarom dat die VW Turkey BUZZ mij triggerde. Dat ze niet kan vliegen vind ik niet eens zo erg 😉
Times are changing …Ik denk dat BCCARS en ik redelijk hetzelfde autogevoel hebben, zij het dat ik minder need for speed voel…
Vanhool be very afraid
Een kalkoen heeft dan wel vleugels maar kan daarom nog niet vliegen BC
TESTEen kalkoen heeft dan wel vleugels maar kan daarom nog niet vliegen BC
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.