No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 482)
    • Heb zo eentje in het blauw gehad. Spijtig dat ik hem laten gaan heb. (20 jaar geleden, was nog niet echt een oldie)

Met blok erin van een E46 M3 :lekker:

een echte sleeper :coolness:

Met blok erin van een E46 M3 :lekker:

een echte sleeper :coolness:

30csl.png

30csl-2.png

30csl.png

30csl-2.png

Damn indeed! There’s nothing like old cars and young women 🙂

Damn indeed! There’s nothing like old cars and young women 🙂

VWt1-2.jpg

VW_t1.jpg

VWt1-2.jpg

VW_t1.jpg

VWt1-2.jpg

VW_t1.jpg

weet ik, maar op elektriek alleen kom je maar 35 Km ver :think: Versta me niet verkeerd, ik vind hem er goed uitzien en Clarkson was ook wild van de rij-eigenschappen. Ik heb destijds met de I3 proefgereden en het koppel van de elektrische motoren was echt wel leuk :happydance: De I8 heb ik nog niet geprobeerd

weet ik, maar op elektriek alleen kom je maar 35 Km ver :think: Versta me niet verkeerd, ik vind hem er goed uitzien en Clarkson was ook wild van de rij-eigenschappen. Ik heb destijds met de I3 proefgereden en het koppel van de elektrische motoren was echt wel leuk :happydance: De I8 heb ik nog niet geprobeerd

Het is dan ook een PLUG – IN hybride ❗ 💡
                              Moet in de pries gestoken worden he :popcorn:

Het is dan ook een PLUG – IN hybride ❗ 💡
                                Moet in de pries gestoken worden he :popcorn:

Als Jeremy Clarkson er mee reed verbruikte hij 9 L/100 km ipv de beloofde 2 L, en dan kom je natuurlijk niet ver met een tank van 30 liter :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.