Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche but damn…
- Dit onderwerp bevat 482 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 5 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
we zagen hier al een karmann passeren met porsche ingewanden, nu is het de beurt aan een kever met een 360 Pk subaru hartje.
ze zijn blijkbaar wel vergeten om de oude trommelremmen te upgraden 😳of nog eentje met porsche motor
soms ben je er niet op een zeer interessante porsche targa meeting in Bxl, want dan was je al weg.
met een eerder ontvangen uitnodiging op zak voor toegang tot het privédomein van de duitse tuner Arden.
meer foto’s HIER[hide]BMW 3.0 CSL Hommage R Concept. Hopelijk komt ie echt, en is ie “betaalbaar” :up: [/hide]
BMW 3.0 CSL Hommage R :respect2:
http://gocar.be/fr/actu-auto/actualite/30-CSL-Hommage-R-un-concept-BMW-encore-plus-muscle-3715841
[quote=”Jorge” post=216055]Fraaie bezoekers van de Porsche Sport Cup in Francorchamps:
[/quote]
Grigio Medio :hail: :respect2: :salut: Prachtig!!
[hide]STOP TEASING ME. Gisteren op de Limburg RLC hadden ze het over Spa italia volgend weekend, liepen er mensen rond met knalrode Scurderia Ferrari t-shirts. Gullie maakt me zot !
Rekening houdend dat ik al weken op deze youtubes aan het gapen ende kwijlen ben:
[/hide]Fraaie bezoekers van de Porsche Sport Cup in Francorchamps:
Een specialleke, zet maar een crossbril op en mond toe houden anders zit die vol vliegen. 😉
Een specialleke, zet maar een crossbril op en mond toe houden anders zit die vol vliegen. 😉
het is dus een broertje van deze en andere burton, lomax, …
best wel geestig IRL je hoort een geit en je ziet iets gans anders :sarcastisch , een beetje zoals een drag queenhet is dus een broertje van deze en andere burton, lomax, …
best wel geestig IRL je hoort een geit en je ziet iets gans anders :sarcastisch , een beetje zoals een drag queenIs inderdaad een kit-car op basis van een 2CV. Is van een maat van mij en staat al 3 jaar in zijn huis in Normandië, komt nu terug hier te staan. Is optisch een specialleke maar technisch vrij eenvoudig. Na een dagtripje ben je wel helemaal bagger maar ik kan het echt een keer aanraden :driver:
Is inderdaad een kit-car op basis van een 2CV. Is van een maat van mij en staat al 3 jaar in zijn huis in Normandië, komt nu terug hier te staan. Is optisch een specialleke maar technisch vrij eenvoudig. Na een dagtripje ben je wel helemaal bagger maar ik kan het echt een keer aanraden :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.