No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 482)
    • Heel apart !
      Is dat geen creatie op basis van een 2CV :think:

Heel apart !
        Is dat geen creatie op basis van een 2CV :think:

Speciaal bakske :applaus: :applaus: :applaus:

Speciaal bakske :applaus: :applaus: :applaus:

Dat is wel een specialleke Igor, nog nooit van gehoord of gezien :coolness:

Dat is wel een specialleke Igor, nog nooit van gehoord of gezien :coolness:

Er staat me vanaf morgen een rondtrip Normandië te wachten. Met een Volvo naar daar maar vrijdag kom ik terug met een “Patron”

geen Porsche maar “good fun”. Een tussenstop in West-Vleteren staat op het menu :drink:

Er staat me vanaf morgen een rondtrip Normandië te wachten. Met een Volvo naar daar maar vrijdag kom ik terug met een “Patron”

geen Porsche maar “good fun”. Een tussenstop in West-Vleteren staat op het menu :drink:

Yep, volledig akkoord !
                      Er zijn er dan ook veeeel minder van gemaakt :popcorn:

Yep, volledig akkoord !
                        Er zijn er dan ook veeeel minder van gemaakt :popcorn:

Ik spreek dan ook over de jaren dat de Alpine A110 nieuw was he.

Volgens mij is de prijsevolutie van zo’n A110 nog stijler dan de 911’jes van die tijd.

Ik spreek dan ook over de jaren dat de Alpine A110 nieuw was he.

Volgens mij is de prijsevolutie van zo’n A110 nog stijler dan de 911’jes van die tijd.

Hier ook, altijd al zot geweest van die A110 :lekker:

A poor man’s Porsche ? Die prijzen al eens gezien tegenwoordig :bounce:
                              http://www.ooyyo.com/frankrijk/c=CDA31D7114D28562111BFB6FBA62345BBFAF1D6617F3854111/-6500832283830130899.html/

Hier ook, altijd al zot geweest van die A110 :lekker:

A poor man’s Porsche ? Die prijzen al eens gezien tegenwoordig :bounce:
                                http://www.ooyyo.com/frankrijk/c=CDA31D7114D28562111BFB6FBA62345BBFAF1D6617F3854111/-6500832283830130899.html/

Altijd al een zwak gehad voor de alpine A110, vroeger ook wel poor mans porsche genoemd.

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.