No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 482)
    • Altijd al een zwak gehad voor de alpine A110, vroeger ook wel poor mans porsche genoemd.

voor deze baby NSX zou ik m’n boxster mss willen ruilen. de motor, een 4cyl 2.0L turbo is geleend uit de civic typeR om de achterwielen aan te drijven, terwijl de voorwielen elektrisch aangedreven worden voor extra power en grip.
        hij zal voor het eerst te zien zijn op de LA motorshow in nov’15 of de Detroit MS in jan’16 en in de showrooms midzomer 2016.

watch your back 981 en 4C ❗

voor deze baby NSX zou ik m’n boxster mss willen ruilen. de motor, een 4cyl 2.0L turbo is geleend uit de civic typeR om de achterwielen aan te drijven, terwijl de voorwielen elektrisch aangedreven worden voor extra power en grip.
          hij zal voor het eerst te zien zijn op de LA motorshow in nov’15 of de Detroit MS in jan’16 en in de showrooms midzomer 2016.

watch your back 981 en 4C ❗

pure nostalgie op wielen en let ook op het motorgeluid, 60+ jaar oud – eerlijk zonder enige ingrepen van sound engineers … :music:

pure nostalgie op wielen en let ook op het motorgeluid, 60+ jaar oud – eerlijk zonder enige ingrepen van sound engineers … :music:

Fiat Abarth 124 Spider

Fiat Abarth 124 Spider

@pds : seg jong, ge zijt me aan het zotmaken ofwa ? Da kan tochni ? Kan je me de details eens pm ?

@pds : seg jong, ge zijt me aan het zotmaken ofwa ? Da kan tochni ? Kan je me de details eens pm ?

vers op joetjoep KLIK

vers op joetjoep KLIK

PDS

@Bccars
                            Ik heb 3mnd geleden mail gehad van FMA. Die hadden 2 speciale voor minder dan wat jij zegt.

PDS

@Bccars
                              Ik heb 3mnd geleden mail gehad van FMA. Die hadden 2 speciale voor minder dan wat jij zegt.

Goeiekoopste speciale die ik tegenkwam was 250k. Gewone 458 kan al voor bijna de helft van dat.
                                Aperta is vaak 500k en plus. Maf !

Goeiekoopste speciale die ik tegenkwam was 250k. Gewone 458 kan al voor bijna de helft van dat.
                                  Aperta is vaak 500k en plus. Maf !

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.