Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche but damn…
- Dit onderwerp bevat 482 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 5 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
MmM :engeltje: Ondertussen is Ducati de afgelopen 15 jaar al verbeterd :first: :up:
mijn lokale bandenboer is een ferme ducatisti en vertelde me zijn hele verhaal van de originele scrambler uit zijn jeugdjaren. er bleek in het racemilieu een knappe NL-er te zitten die deze beestjes kon prepareren en vrij krijgen van telkens terugkerende ellende.
een soortgelijk verhaal aan de M338 en M339 porsche motoren mbt smering en lekken; maar in het geval van ducati veroorzaakt door één onschuldig dichtingsringetje.[quote=”bladerunner” post=196765]Doe mij deze dan maar. :lekker: :lekker:
De nieuwe Ducati Scrambler[/quote]
We hebben deze ondertussen al grondig onderworpen aan de nodige testen :relaxman: :coolness:
intussen is geweten dat er heel wat bikers/liefhebbers op PFB zitten en ook een enkele caféracer, dus …
Harley-Davidson-dealer Silver Lake in Geel neemt deel aan de internationale ‘Battle of the Kings’-wedstrijd. In deze wedstrijd strijden Harley-Davidson-dealers in heel Europa om de titel ‘The Custom King’ met de best gecustomizede Street 750-motorfiets. De deelnemende dealers nemen de nieuwe Street 750 onder handen en customizen de motor naar eigen inzicht.
De twaalf dealers in de Benelux die deelnemen aan de wedstrijd, strijden met hun unieke ontwerp eerst om de titel ‘The Custom King’ van de Benelux. Het publiek stemt via Facebook. Deze Benelux-winnaar mag naar de Europese finale die plaatsvindt tijdens het custom lifestyle event ‘Wheels & Waves’ in Biarritz (Frankrijk) van 11 tot en met 14 juni 2015. Hier kroont een ervaren jury van customizers één Europese dealer tot de Europese ‘Custom King’.
bron: KLIK
*luv brutale en duc., italiaanse design, mamamia
Doe mij deze dan maar. :lekker: :lekker:
De nieuwe Ducati ScramblerPretty cool bakske. Ik vraag mij meteen af of Billy Gibbons (zz top) zo niks in zijn mega-collectie gitaren heeft steken. Is een fervent “hotrodder” btw.
er zijn al heel wat gadgets en toestellen van het Porsche design, maar zoiets heeft ons merk nog ni *luv meer info KLIK
mercedebess AMG GT S
The storybook legend of two woodland creatures racing for forest dominance gets a fresh, modern spin thanks to a special guest appearance by the 2016 Mercedes-AMG GT S, the all-new high performance sports car built by Mercedes-AMG engineers to take on all challengers. It’s a fun, thrilling, action-packed tale featuring a hare, a tortoise and 503 horses. Visit http://www.BigRace.com to learn more about #TheBigRace between the Tortoise and the Hare, brought to you by Mercedes-Benz.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.