Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche but damn…
- Dit onderwerp bevat 482 reacties, 58 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 5 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Idem hier … Camino, RT5 of zoiets, nadien nog Civic en Prelude gehad. Wondermooie techniek, jammer dat ze Europa hebben laten links liggen en producten niet meer overeenstemmen met verwachtingen klanten…. NSX al tien jaar aangekondigd, nu hopelijk ook echt productie.
de honda nsx is na 10 jaar terug van weg geweest. hij komt terug als 550 pk sterke hybride onder de amerikaanse merknaam acura. oude liefde roest niet, mijn eerste brommers, autos en motos waren H’s *luv
Niks mis met voorkeur voor oudere techniek ook niet hé, anders zaten we hier toch niet 😉
ik bedoel hier voornamelijk de looks, niet zo zeer de techniek.
Mmmmm, doe mij dan toch de oude ford gt maar. Is net als bij de gallardo en hurican, de nieuwe ziet er niet altijd beter uit dan de oude.
hij is geel snel en ik kan hem zeker smaken, heb altijd al een boontje gehad voor alfa, zijn ook durvers qua design maar als ik hier deze
bekijk…[quote=”deepee” post=185768]… oops, volvo idd, het KÖTTBULLAR land had ik dan toch al goed geraden :sleep:
dat merk is pure nostalgie voor me en doet me aan m’n grootvader denken, zal straks eens een foto uit eindjaren 40 zoeken[/quote]zoals beloofd …
Spijtig da mijne pa ni kon rappen, ik had wel al dood kunnen zijn :happy:
http://gocar.be/nl/autonieuws/fun/Amerikaanse-krijgt-Ferrari-599-GTO-voor-16de-verjaardag-3243039?utm_source=email_20141210&utm_medium=email&utm_campaign=av_daily_nlLamborghini Urus
If even a Porsche Cayenne Turbo S is not sharp enough, there is for SUV customers slowly but surely difficult. In this admittedly rather small gap repels 2017 Lamborghini Urus: The performance SUV will be built on the platform of the next Audi Q7 and driving dynamics set new standards in the SUV segment. The same goes for the drive, because up to a V12 engine of the imagination in the case of Lamborghini Urus are virtually no limits. Not scheduled is a diesel offshoot, the Italians see this simply no sufficiently large market.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.