No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 482)
  • Ive

[quote=”WES-RS” post=183579]BTW is altijd vééééél te duur. :mrgreen:[/quote]

oeps, BMW dus :respect2: :happydance:

Geef mij dan maar een Tesla .Onlangs hem eens goed aan de tand gevoeld :driver: :driver: .
        Snel ,comfortabel en je kan zijn kont laten uitbreken 😳 😉 .
        Wat de toekomst zal geven bij de vervanging of recyclage van de batterijen weet niemand maar dat de vervanging geld zal kosten is zeker !

Dat is nu net het probleem. Futuristisch. En volgend jaar démodé als het nieuw eraf is.
          Doe mij maar het klassieke lijnenspel van een Porsche. Daar zitten we nog eens 50 jaar goed mee.

En inderdaad, 120k, voor een BMW. Voor dat geld prefereer ik een Panamera plugin hybrid. Of steek nog wat wisselgeld in je zak en pak de Cayenne plugin hybrid. Ook een relatief bescheiden VAA en 90% aftrekbaar.

Wanneer gaan die van Stuttgart mij nu eindelijk eens betalen voor al die sluikreclame ?

BTW is altijd vééééél te duur. :mrgreen:

Ive

my opinion: bmw i8 zalig futuristisch design, maar vééééél te duur voor een btw. Voor da geld koop je een nieuwe 4s

bmw i8 … kots

Deze kwamen we zondagmiddag in Zwitserland tegen, net over de grens met Duitsland. Ze waren net even uitgelaten!
                  Mijn zoon van 12 vond ze geweldig! (hij is nog altijd te voet onderweg :mrgreen: :happy: )

image_2014-11-04.jpg

Awel daar vind ik nu eens echt niets aan he, aan heel die i8 niet. 😕

XXX

Die stond vorige week in Hoboken. Yep vlak voor het bedrijf hier om een promofilm te maken over batterijen en zo. Op belgische platen… :respect2:

damn, ik zag deze gisteren als laatste op vrachtwagentransport staan, voor me rijdend op de snelweg *luv

Bergrennen is supergaaf. Vroeger reed er een gast rond met een specifiek gebouwde m3 gtr body met een judd motor. Awesome !

XXX

OK, leuk, lekker, entertaining maar euhm, persoonlijk bezorgd volgende mij echt rillingen.
                            EN ja er komen 2 *porsche in maar dat gif groen Golfje één…. *luv

Waarom maken we zelf geen filmpje?

We hebben alles voorhanden :

oude *porsche ? OK aanwezig op het forum, meer dan één

Schoon madammen ? ik heb al een paar foto’s zien passeren : OK

olie om op een marcelleke te smeren … : OK (ik breng die wel mee … en ik smeer het erop :relaxman: )

Camera : OK

bed en douche en zeep : OK (want bij mij thuis)

Handen om te wassen : OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK

Kortom : het gaan een proper filmpke worden!! :happy: :happy:

damn, zeker en vast niet slecht alleen om het filmpje af te maken moest er een oudje van porsche staan *luv

@pvdw: :first:

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.