No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 482)
    • Ben altijd Lotus fan geweest, maar nooit de knoop durven doorhakken.  Nu ze duurder en zwaarder worden verliezen ze wel wat van hun USP ?  En ga je nog sneller denken “voor dat geld heb ik een Porsche” ?  We zien wel zeker ?

Super sexy coupé !
        Hopelijk is de betrouwbaarheid goed.
        Ik had vroeger een Exige S en daar was altijd iets aan kapot, hels lawaai binnen, hard als een steen, ruiten vrozen binnen aan etc.. Loved it.
        Maar hiermee gaat Lotus terug brokken maken!

Ik hoor zeggen dat het toch om een volledig nieuw chassis zou gaan, wel nog steeds in gelijmd aluminium

[quote=”Yellow Submarine post=286207″]… de 4-cil zou 60k£ zijn, de V6 75k£… 

[/quote]
            zitten daarmee in dezelfde vijver dan de F-type, alleen biedt lotus (nog) geen V8 aan.
            en wijkt met z’n 1400 kg idd mijlenver af van het basisconcept van Lotus.

Wijkt idd met z’n 1400 kg mijlenver af van het basisconcept van Lotus.

Vind ik ook. Looks zijn meer junior Mc Laren & Ferrari dan Cayman. Mooi interieur ook. Blijkt wel geen vlieggewicht te zijn ondanks de alu kuip. 

718 S Cayman kost in UK 55k£, 718 GTS4,0 65k£, GT4 75k£. De 4-cil zou 60k£ zijn, de V6 75k£. Op het vasteland worden de Lotussen wel aan een flink supplement onderworpen dacht ik. Maar het is in elk geval zwaardere concurrentie dan de kleine Alpine. 

Heeft wel iets, daar wil ik wel meer van zien en weten !

[url=https://www.evo.co.uk/lotus/203463/2022-lotus-emira-revealed-all-new-coupe-to-rival-alpine-a110-and-porsche-cayman]2022 Lotus Emira revealed – all-new coupe to rival Alpine A110 and Porsche Cayman

[/url]

4 cilinder AMG of V6 Toyota
                    zal wel meer kosten dan Porsche 718 vrees ik
                    chassis doorontwikkeling van de Evora

All-new Lotus Emira kickstarts firm’s reinvention with AMG power [Autocar]

Lotus Emira krijgt AMG-turbomotor [Autogids]

AirCar in Slovakije

Ferrari 296 GTB
                        3,0 V6 zoals de MC20 maar met extra ellentrieken motor voor extra pk
                        Blijkbaar toch een andere motor want V in 120°, de Maserati in V van 90°. 

Prachtige kleur.  Lijkt wel een beetje op het Viola Metallic PTS van Porsche ?

Een stoere GT V8  op de Grossglockner 

Rolls-Royce Boat Tail

Of hij blijft drijven werd niet vermeld. Bij de beschrijving van het dak werd de Porsche Spyder als voorbeeld genomen. Echt? 

Dat klopt, terwijl andere liever geen beste maatjes worden met hun blusapparaat. Leve de verschillen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.