No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

  • Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 482)
    • Veel Spanjaarden vinden Franco nog een toffe pee dus dit is daarbij nog onschuldig

        Lijkt wel een oude ‘Rolls on steroids’ 

          die is een klein beetje teveel opgepompt…..

             https://www.hln.be/auto/is-dit-de-lelijkste-nieuwe-auto-van-europa~ae768bbc6/

             

            Damn 

              Awel Peter, het algemeen gevoel van, buiten het rijden, in de eerste de beste Clio te zitten.
              Inclusief de airco, bedieningshendels enz… De ongelofelijke krapheid van het interieur, het gebrek aan enige opbergmogelijkheid, de belachtelijke koffer.
              Het is grote fun, maar niet bruikbaar voor alledag. Bovendien ging het over de “Pure” versie met niet verstelbare Sabelt kuipjes.  Goed voor de eerste 25 Km…….

              @Bladerunner
              : Zoiets ja    

                Ik denk dit.
                 

                XXX

                  Wat mis je dan Dirk?

                    Al lang eens benieuwd geweest naar de rijeigenschappen van dit ding.
                    Weekendje op logies gehad 
                    Was leuk, but no.

                        

                      De nieuwe Aston Martin “AMR”  Vantage with manual gearbox ( handbak en drie pedalen ) 

                      Voor de rijders onder ons  : zelfs in 2021 kan je nog aan Aston met handbak verkrijgen met name de vantage 4l  V8 en met 7 versnell handgeschakeld 
                      Opmerkelijk feit is dat deze uitvoering bijna 100kg lichter is tov de ZF 8 speed automaat 
                       
                       Wel maar 200 exemplaren beschikbaar   

                       

                        De Naran is een 2+2 coupé gebaseerd op de BMW 8 Reeks die de ambitie heeft alle supercars te snel af te zijn met zijn 1.048 pk sterke motor.

                          AMG bouwt interessante wagens. Ik weet alleen niet goed wat ik moet denken vdie AMG Black Series.

                          Ik heb de “standaard” AMG GTR kort gereden op Zolder. Die was op basis vdie korte steekproef echt TOP. Daar zou ik echt meer van willen proeven.

                          De AMG GTR PRO die daarna kwam heb ik nooit in levende lijve gezien, maar ik ben er bijna zeker van dat die ook top is. Die is gewoon op alle gebieden nog wat scherper veronderstel ik, met exceptie vh motorgeluid blijkbaar dat lichtjes gereserveerder is wegens OPF.

                          De Black Series daarentegen. Ook deze heb ik helaas niet real life mogen aanschouwen. Maar dat lijkt me zo een stijlbreuk. Platte krukas, het AMG karakter volledig weg. Voor mij persoonlijk ziet hij er visueel ook minder aantrekkelijk uit, kan moeilijk omschrijven waarom, meer “tuning”-achtig dan zijn voorgangers misschien ? Of ligt het aan de oranje kleur ? I don’t know. En ook afgaande op youtubes, qua sound maar een stofzuigerke ? Het geheel komt me wat levenloos en gekunsteld over. Machtig op papier en in cijfers, maar qua beleving zou ik persoonlijk voor de GTR of de GTR PRO kiezen. Tenzij een testrit andere inzichten zou opleveren natuurlijk …

                            De nieuwe koning van de Nürburgring

                            De AMG GT Black Series heeft 730 pk sterke twin-turbo V8 die 800 Nm ontwikkelt en je een smakelijke 359.000 euro ‘armer’ maakt.

                              [quote=”bccars” post=283133]game over … press reset to play again …[/quote]

                              @ yellow ; het ging over BBC zijn daily speelgoed en voor ene keer niet over uwe gele of uw andere rollend materiaal met elektrische verlengsnoeren

                              @ bbc : eigenaardige keuze

                              maar voor elk wat wils bij de “Motorenwerke uit Beieren” 😀
                              zie maar hieronder :drink:

                              en ik maar denken ( net zoals de marketing afdeling bij BMW ) ; “bij elke cijfer achter de M hoort een bepaalde leeftijdsgroep”

                              M2 : ?? geen idee 😀
                              M3 :een ambitieuze dertiger
                              M4 :de geslaagde veertiger
                              M5: een laat- rijpe vijftiger
                              M6 : de zestiger in zijn midlife
                              X6M : voor oudere zakenlui die nog graag snel rondscheuren

                                Een M2 is top (de enige BMW M die ik zou overwegen) maar ik stel me wel de vraag wat je bezielde om ooit een Camion Hybrid te kopen :engeltje:

                                Wacht! ik weet het: na aandringen van uw innerlijke boekhouder? :happy: Flauw mopje eh…

                                Effe ernstig, ik heb nu zelf geen bedrijfswagen meer. Naast mijn speed-p (zoveel ik kan) maak ik dankbaar gebruik van alle auto’s die er nou éénmaal zijn. Mijn vader die hiernaast woont heeft 2 auto’s waarbij een perfecte 320d touring (dus labrador-vriendelijk) van 2006 die blaakt van gezondheid na 262000 km. Hij rijdt zelf zeer weinig tegenwoordig, hij wordt 83. Die 320d is wel maar euro 4 dus niet meer LEZ bruikbaar. Dan gebruik ik de 116d euro 5 van mijn inwonende dochter, ik betaal de kilometers. Dan is er nog een E-Golf poolwagen maar door corona ben ik voorzichtig omwille van de mogelijke besmetting via de oppervlakken.

                                Ik ben dus niet snel geneigd om gelijk welke bedrijfswagen te kopen. Niets kan immers tippen aan het rijplezier van mijn gele. Alles verbleekt daartegen. Dat maakt dat ik een dagelijkse auto anders bekijk dan vroeger. Meer als een apparaat, niet als fun machine. En een ID.3 is een geschikt apparaat als een aankoop ooit noodzakelijk zou zijn.

                                  game over … press reset to play again …

                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.