No Porsche but damn…

Home Forum Zeverhoekje No Porsche but damn…

• Maker
    Discussie
  • Geen commentaar nodig 😳

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 482)
  • XXX

Voila, DST maakt een einde aan het spelletje, gewonnen 😀
      Juiste antwoord zeker, AKA driftkikker…

M2

@BCC

BMW 6 reeks GT Touring ( rear wheel drive 4×2) : warm ????:D

nog 3 beurten te gaan 8)

@yellow: Cayenne S e-hybrid

@Z: koud, warm, koud, warm, koud
            Al 6 beurten opgebruikt nu, nog 4 te gaan …

[quote=”bccars” post=283115]ok, dan maken we er een spelletje warm – koud van … geeft nog wat entertainment in deze donkere dagen …

KOUD[/quote]

-Engels of Duitse makelij ?
              -type SUV ?
              – 4×2 of 4×4 ?

Laat dan eens weten welke hybrid je verkocht hebt.

ok, dan maken we er een spelletje warm – koud van … geeft nog wat entertainment in deze donkere dagen …

KOUD

[quote=”bccars” post=282995][/quote] afscheid van al dat hybride gedoe

Ben nog steeds benieuwd naar je nieuwe daily met verbrandingsmotor ;ik gok op een Q8 met 55 TFSI quattro tiptronic (een 3.0 6 cilinder met 340pk ) betaalbare taks en relatief zuinig 8)

perfect kleur ook :engeltje:

^^ Vrijdag met de speedpedelec heen en weer naar Gent gebold, voor het werk. Dikke fun.

Zoals geweten wordt de 718 binnen enkele jaren vervangen door een E-roadster en coupé. Die zal ik dus nooit kopen. Ik had potentieel mijn bedrijfs-981 erdoor kunnen vervangen maar ik hunkerde nu eenmaal naar een keiharde old school sportwagen type Porsche GT en die bestaan nu eenmaal niet in een fiscaal acceptabele variant, toch niet naar mijn goesting. :popcorn:

Zoals ik al zei, een iD3. is voor mij een gebruiksvoorwerp, perfect banaal zoals een wasmachine. Rijplezier is geen punt.

Oef, ik dacht dat het over de VW speedpedelec zou gaan Yellow 😀

altijd leuk 😈

[quote=”Thefab” post=282994]Waar kan je al die PK’s benutten?
                                Stukjes Autobahn, en natuurlijk op circuit.
                                Voor gewoon te cruisen heb je geen Spyder, GT4, GT3 nodig.
                                Rijplezier? Enkel en alleen op het circuit volgens mij.[/quote]

Dat hangt van ieders definitie van rijplezier af. Dus is dat persoonlijk. Ik vind dat er een enorm verschil is tussen het gevoel rijdend met de Spyder tegenover een ID3. Ongeacht de snelheid. Een ID3 is als een wasmachine. Een apparaat zonder veel emotie. Plaats nemen achter het tuur van de Spyder geeft een immens gevoel. De feedback van het stuur, de trillingen, het geluid…

XXX

AMG 63S of Brabus, ‘t ligt dicht bij elkaar…
                                  Heeft er een ‘Vandenbrouckske’ mee gedaan…

https://www.hln.be/auto/youtuber-steekt-expres-zijn-nieuwe-mercedes-amg-in-brand~afc3fe4d/

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 482)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.