Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche maar Mercedes liefhebbers onder elkaar.
- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 2 maanden geleden door
Mart WTL.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Uh, volgens mij zijn we in een ander Draadje terecht gekomen. :wtf:
Correctie: Ik ben dus helemaal geen Mercedes liefhebber. Wel een zwak voor de oude SL dus en ja die nieuwe AMG’s (?) die zijn toch ook wel indrukwekkend …. Maar zeker geen liefhebber van het rijdend bankstel merk in het algemeen!!!! 😳
Inderdaad….
Ben sinds een maand van Mercedes naar Audi overgestapt en ondanks het feit dat verschillende mensen mij waarschuwden voor het “stapje terug” moet ik zeggen dat ik dit niet zo aanvoel.
De verschillen tussen de premiummerken is zeer klein de dag van vandaag.Ook mooi, maar daar moet je dan weer liefhebber van zijn… :popcorn:
Deze schoonheid is deze week afgezet bij mij op het werk :first:
Attachments::happydance: :happydance: :happydance:
Gek is dat he, ik ben op zich ook helemaal geen echte auto liefhebber (maar wel Petrolhead), ik weet er zo weinig van, maar sommige, alsof er een prachtige meid voorbij loopt …
[quote=”Mart” post=260363]Ik heb meer met bepaalde type auto’s dan met merken. (Een ieder z’n ding)
Buiten m’n Ultieme luchtgekoelde 911 liefde, blijf ik een enorm zwak houden voor de oude SL, wat een mooi ding zeg die grijze, daar kan ik van kwijlen!! :coolness:
Ja ik weet het, je hoofd steekt er een halve meter boven uit en het is niet te vergelijken met de rijervaring van de Elf, maar toch, pure nostalgie, geweldig![/quote]
Mart, je hebt een zielsverwant gevonden :coolness:
Zo een ding rijdt voor geen meter maar wat een klassieke schoonheid :lekker: :lekker: :lekker:
Awel, ik vind de voorkant van de Merc machtiger/knapper/agressiever dan die van de Porsche! :hail:
daar mag je wel wat meer foto’s van posten :up: :up: :driver: :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.