Home › Forum › Zeverhoekje › No Porsche maar Mercedes liefhebbers onder elkaar.
- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door Mart WTL.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
@Mikey wat bedoel je met CNG ❓ ik snap hem niet :drink:
Doe mij deze maar,enkel de biv en de rijtaks zwieren de pan uit :bounce: als ik dan het vergelijk maak met de 991 targa met de 30 turbo dan kies ik toch voor de Porsche.
Ik moet wel toegeven dat het water in de mond komt bij het zien van deze mooie amg Gt cabriolet
Mercedes is “goe bezig”. Die GT C en GT R zijn niet te onderschatten.
Mercedes-AMG GT was niet straf genoeg
AMG bestaat dit jaar een halve eeuw. En daarom wordt er een tandje bijgestoken. Enkele speciale series – waaraan natuurlijk niet te ontsnappen valt – volstaan niet. Voor de AMG GT is er in elk geval al een opfrisbeurt. Die omvat een snoet vol lamellen én wat meer vermogen. De sportauto had dat blijkbaar nodig.
Cosmetisch is de ‘Panamericana’-grille het grootste nieuws. De AMG R, de absolute topper van het leveringsgamma, had die al. Nu zit die dus op alle AMG GT’s. Best sneu voor wie zo’n R bestelde.De AMG GT C Coupé is ook nieuw. Net als bij de Roadster moet die een brug slaan tussen de AMG GT S en de R. Het vermogen van de geblazen achtcilinder bedraagt daartoe 557pk bij een koppel van 680Nm. Daarnaast beschikt de GT C over een bredere carrosserie, een toegenomen spoorbreedte, achter- en vierwielsturing.
Het vermogen van de AMG GT R blijft onveranderd, te weten 585pk en 700Nm. Meer kracht is er daarentegen wel voor de ‘gewone’ AMG GT en de S-variant. Die eerste heeft er 14pk en 30Nm bijgekregen, waardoor het totaal op 476pk en 630Nm komt. De AMG GT S geniet voortaan 522pk en 670Nm, een winst van 12pk en 20Nm.
Ik denk dat wij hier allemaal zeer druk bezette mensen zijn!
In het voorjaar Zeeuws-Vlaanderen, daarna de Vlaamse Ardennen. In juli in en rond het meertje van Sensa (AKA Garda)! Dan nog de november mini excursie naar Scherpenheuvel. Allemaal top… toffe lui en de innerlijke mens wordt ook niet vergeten. Je komt dan nog eens ergens waar je anders nooit zou geraken op eigen initiatief.
Hi Yellow brother.
Druk bezig geweest met andere dingen. Welke events doe jij mee en zijn interessant?Hey, gele broeder! Lang weggeweest hier!
Waarom doe je niet eens mee met een event? Niemand bijt hier, hoor!
Dit zou wel eens de nieuwe Mercedes E kunnen zijn.
Dit is of een nieuwe Mercedes maar ik zou niet weten welke want alle modellen zijn onlangs vernieuwd of worden in de zeer nabije toekomst vernieuwd (E) ofwel is dit een nieuwe BMW.
Ik had hem te laat gezien toen ik vorige maandag ergens in Duitsland een pitstop had gemaakt.
Heb die nog nooit gezien. Is toch een volledig ander model dan die met de vleugeldeuren??? 😯
enkele pics van eentje bij mij op het werk, ben ik deze morgen gaan halen in een ander filliaal van ons.
Costa
Ik ben van oorsprong ook nogal Mercedes-fan en heb er zelf ook eentje die zalig rijdt (geen AMG GT natuurlijk), maar moet Yellow Submarine gelijk geven. Die Cayman met 275 pk rijdt zalig. Heerlijke wagen om mee te rijden.
Alhoewel ik de AMG GT fantastisch mooi vind en zeker in ‘t geel, is er natuurlijk nog altijd het prijsverschil. Het zal een ‘droomwagen’ blijven, vrees ik.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.