No Porsche maar Mercedes liefhebbers onder elkaar.

Home Forum Zeverhoekje No Porsche maar Mercedes liefhebbers onder elkaar.

• Maker
    Discussie
  • En, wat vinden we van de Merc AMG GT (s)? Ziet er lekker uit vind ik.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
    • Wat een beest 🙂

F

Die voorkant blijft toch altijd even imposant maar helaas voor mij nog steeds te veel ‘pooier’-gehalte. Vandaar dat mijn keuze op de SL is gevallen destijds (en het feit dat het ineens ook een fijne cabrio is).
        Alleszins proficiat Bruno. :up:

Pfoewiew, dat is niet niks zeg! Proficiat met de aankoop! :up:

Niet dat het van het zelfde kaliber is maar ik mis mijn oude SEC soms nog altijd… :think:

Kodak110.jpg

Ik kan die Mercedessen en vooral AMG’s wel apprecieren. En niet enkel deze mooie AMG GT, maar ook de S Coupe AMG bijvoorbeeld als het een comfy daily moet zijn !

S-63-AMG-Coupe-Performance-Art-TV-Spot.jpg

Mercedes-S63-AMG-Coupe.jpg

Mercedes-AMG-GT-front-three-quarter-at-the-2014-Paris-Motor-Show.jpg
              Het is zo 1

Proficiat Bruno :first:
                Dat begint een ferme collectie te worden :respect2:
                Het is alweer (te) lang geleden dat we elkaar nog gezien hebben, maar als die GT binnen, geef maar eens een seintje, dan kom ik eens kijken :drink:

Wij horen der Bruno maar af en toe, hij is ondertussen duidelijk met andere dingen bezig…

“Das Herzstück des neuen Sport-Benz ist der neu entwickelte 4,0-Liter-V8-Biturbo mit innen montierten Turboladern (“heißes Innen-V”) und Trockensumpfschmierung.”

“Die Gewichtsverteilung liegt wegen des raffinierten Materialmixes un der Frontmittelmotorkonzepts mit Transaxle-Bauweise laut Mercedes-AMG bei 47:53″

Waar hebben wij zulke dingen nog gehoord?

:drink:

Proficiat Bruno! Ik vind het van in het begin een fantastische wagen, en als hij nog es goed rijdt ook volgens u: top!

De 2L is zeer goed maar het is en blijft een 4 cilinder en is top in zijn klasse
                      De nieuwe auto’s krijgen een 4.0L bi turbo V8 en die is wauw
                      De turbolag is eruit en wat een geluid
                      Bijna zo mooi als een jankende mezger al zullen jullie hier wel de luchtgekoelde motoren voor nemen maar daar kan ik jullie geen ongelijk ingeven

HEEL dikke bak Bruno! :respekt: *luv Proficiat!

[quote=”Bruno RS” post=199740][quote=”NVDS” post=199721]Ik ben zelf ook heel groot AMG fan maar ik heb nog geen AMG GT gezien maar in de fellere kleuren vind ik hem prachtig en het geluid is zeker ook niet mis in video’s. :respect2:
                          @BrunoRS Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! :salut:[/quote]

Zal mijn 3de AMG in huis zijn
                          C63break
                          Gla 45 amg
                          GTs 1 edition

Bij AMG hebben ze passie voor hun producten net zoals Porsche
                          Ik moet wel eerlijk zijn dat de ligging van de Porsche garages een domper zijn om meer Porsches te kopen
                          Ik ben altijd 2 uur van huis weg als ik naar de garage moet
                          Anders was die GLA waarschijnlijk een Macan geweest[/quote]

Heerlijke wagens! :hail: Vind u het jammer dat ze weg zijn gegaan van de V8 of is de 2l Turbo evenwaardig?

Mooie bak, vette kleur …. Congrats Bruno !

@Bruno RS

Proficiat met de aankoop, gisteren is er bij mij op het werk(Mercedes Garage)
                              een witte GT toegekomen met zwarte accenten. 😀
                              Zo’n een beest zeg.
                              Als je wil,post ik hier morgen wel eens een foto van.

Mvg
                              Costa

[quote=”NVDS” post=199721]Ik ben zelf ook heel groot AMG fan maar ik heb nog geen AMG GT gezien maar in de fellere kleuren vind ik hem prachtig en het geluid is zeker ook niet mis in video’s. :respect2:
                                @BrunoRS Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! :salut:[/quote]

Zal mijn 3de AMG in huis zijn
                                C63break
                                Gla 45 amg
                                GTs 1 edition

Bij AMG hebben ze passie voor hun producten net zoals Porsche
                                Ik moet wel eerlijk zijn dat de ligging van de Porsche garages een domper zijn om meer Porsches te kopen
                                Ik ben altijd 2 uur van huis weg als ik naar de garage moet
                                Anders was die GLA waarschijnlijk een Macan geweest

[quote=”Bruno RS” post=199719]Een gele 1edition[/quote]

Wat een kleur, wat een kleur!

Proficiat!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.