Nog een addict erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een addict erbij

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Me even voorstellen…
    Ondertussen heb ik de “ziekte” al goed te pakken. Ik heb een zwak voor de oude Targa’s (>=73)en heb er ondertussen 3 staan. Onlangs nog de collectie uitgebreid met een 82 Targa om deze experience ook te kunnen meemaken.
    De microob zit al lang in het bloed. Eerst wat met Engelse en Italiaanse classics bezich geweest, maar eens van een 911 te kunnen proeven is de keuze rap gemaakt.
    Alles heeft een bedoeling. Eens alles op punt staat ga ik Porsche classic tourritten organiseren. Een dag rond rijden en eens goed gaan eten. We zijn nog bezig de volledige formule uit te werken.

Ik volg de forums verder op en geef bijdrage waar ik kan.

WP_000253.jpg

WP_000255.jpg

op stal:

WP_000299.jpg

Tot later,

Kurt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • XXX

Ha Kurt, tof een Targa uitstapje, Harry was er ook al voor te vinden… :relaxman: :relaxman:

Leuk initiatief met al die “classics”
        Gaan wij met onze moderne pk monsters lekker langs de weg staan kijken.
        Veel succes

Hallo,

Een classic is de wagen vanaf 15j en oldtimer vanaf 25j.

In eerste instantie gaan we met de Targa’s georganiseerde tourritten meerijden. Enkele try-out’s heb ik al op de planning. Als ik er wat meer ervaring mee heb opgebouwd dan ga ik zo een dag zelf volledig inkleden. Geen teambuilding of zo…team zal wel gebouwd worden die dag, maar heb geen garantie dat ik een Porsche liefhebber achter het stuur heb (vrees voor racerij).

Porsche-kes moeten rijden om in leven te blijven!

gr,

Kurt

Mooie wagen’s geweldig idee om ritten te organiseren…
            Veel succes met de restauratie… :applaus:

mooie wagens hallo zeg, van een verslaving gesproken. Leuke verslaving wel

moeilijke keuze moet dat zijn als je zin hebt in een ritje :mrgreen:

S2

Mooie foto’s!

Als ik je concept goed begrijp, ga je dus georganiseerde tourritten opstellen met jouw 4 Targa’s. Bvb. voor bedrijven of teambuilding evenementen.

Een beetje zoals de Vespa ritten in de fruitstreek.

Is alleszins een leuk plan.

Heb het wel al eens gedaan met buggy’s en dat was dik in orde.

En volgens mij bestaat er een gelijkaardig initiatief met 2PK’s 🙂

Mooi wagenpark zou ik zeggen :respect2: een streling voor het oog

Waarom wordt ik nou toch zo ontzettend warm van dir soort ‘dingen’, fraai targapark.

Mooi man, ook als zo’n projectje er nog niet uitziet. Fijn dat zo’n wagen een nieuw leven krijgt!

Vanaf wanneer (jaartal auto’s) ben je eigenlijk een 911 Classic?

Mooi mooi, :respekt: dan weet je wat te doen

hey
                          welkom op dit leuke forum
                          wat zijn de foto’s van die oude targa’s supermooi
                          laat de klassiek ritten maar komen
                          ben er voor in dat te doen
                          vr gr harry :applaus: :drink:

foto’s,foto’s en als het kan nog is foto’s 😀

Thanks, het zal een pareltje worden 🙂
                              Graag opvolging…
                              Heb ondertussen men zwarte 911T laten onderhanden nemen. Deze zal eerste klaar moeten zijn voor we aan de E beginnen sleutelen.

Tourrit, die komen er aan…als de 911T klaar is hebben we 4 wagens om mee te puffen en dan kan dit vorm krijgen.

Volgende week zou deze terug zijn en dan kunnen we er aan beginnen!

Attachments:
                              • DSC01868.JPG

Welkom Kurt!

mooie keuze, en de ritten voor klassiekers, top! :first:

Hopelijk regelmatig wat nieuwe posts, zodat we een beetje mee kunnen volgen…

Hallo,

Toch fier om nog een projectje gevonden te hebben.
                                  Deze 911E van 1969 heeft wel wat carroserie werk, maar motor en interieur zijn in super staat.
                                  Volledig orginele wagen.

Dit gaat me de komende maanden bezig houden!

Gr,

Kurt
                                  WP_000298.jpg

WP_000300.jpg

WP_000299_2013-05-18.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.