Nog een circuit-event

Home Forum Porsche Uitstappen Nog een circuit-event

• Maker
    Discussie
  • Bon

Ik ga ook eens een poging doen om iets van de grond te krijgen :mrgreen:

Wie heeft er interesse om via Skylimit events een Circuit initiatie te doen ?

http://www.skylimitevents.be/page.asp?docid=37222

Halve dag cursus (bochten, remmen, etc), halve dag theorie in de praktijk zetten.

Prijs: 225 eurie.

Het voordeel hier is dat we geen minimum aantal deelnemers nodig hebben, het nadeel dat er mogelijk getunede johnnies met nog getunederdere corsa’kes OOK deelnemen als we met weinigen zijn.

Nu heb ik wel al goeie commentaren gelezen van de organisatie, dus die zullen dat wel int oog houden. Ik ga er dus van uit dat de polyester fanaten wel op tijd tot de orde geroepen zullen worden mochten ze ze te bruin bakken.

Graag jullie reacties !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Ik had de 2e pagina van dit draadje niet opgemerkt 😳 en zie nu pas da jullie ingeschreven hebben op de11e 🙁
      Spijtig genoeg kan ik mijn reservatie de 7e ni wijzigen want we hebben da hotel dan ook al besproken
      maar laten we dan een keertje samen gaan toerkes draaien tijdens vrije dagen?
      MVG TOM

hey mede porschisten
        ik ben al ingeschreven op 7juli 8)
        We gaan de dag tervoren al overnachten in een hotelletje in de buurt(je moet om 7u smorgens al inschekken 🙁 )
        als jullie zin hebben om mee te doen de 7e schrijf jullie gerust in,hoe meer porsches hoe minder jhonnies 🙂
        hopelijk tot dan
        mvg tom

Wim

Awel probleem opgelost, dus geen kanonnen op de baan.

Ik heb even geinformeerd enneuh:
            [i]
            Dag Tim,

11 augustus hebben wij het circuit dus uw info klopt niet…
            Kan zijn dat die op donderdag 12 augustus trainen

Andy[/i]

Geen probleem, misschien kunnen ze nog een en ander opsteken wanneer ze mij zien voorbij knallen 😈

Jaja, ik weet het… 🙄

Het is niet om jullie schrik aan te jagen ,
                maar deze woendag is precies 1 week voor de 24 van Zolder…

Heb vorig jaar gemerkt dat op deze woensdag verschillende teams die meerijden aan de 24h. Deze vrij rijden dag al eens komen gebruiken om een afstelling te testen 🙂 )

Geeft heel mooie plaatjes. En die mannen zijn ECHT SNEL 🙂 )

maar dat zijn professionelen, heb je normaal niet veel last van…
                En zijn ook geen incidenten mee gebeurd 🙂 )

Je kan volgens mij nog steeds inschrijven via http://www.skylimitevents.be

Gewoon kiezen voor 11/8 en lekker mee komen scheuren ! 😈 :mrgreen:

Zie de topic ook pas. Ik wil ook wel wat ervaring opdoen (is de prijs een all-risk verzekering in 😆 😉 )

Wim

Mail om ons beiden in te schrijven is vertrokken.

Anderen die met 2 uiterst toffe gasten 😉 mee willen gaan karren kunnen zich nog steeds inschrijven voor 11/8 (neem ik aan)

Wim

11 augustus, datum ervoor vertrekken we bijna op vakantie, dus is dan kort dag.

Aaah Wim, fijn ! 😀

Welke datum past best voor jou ? (zie boven)

Wim

Tim, zie pas je draadje nu, maar mij mag je noteren.

B dus 🙄

Weinig animo, dan ga ik maar alleen 🙁

Het gaat als volgt:

10u 30 – 12u : Vrij rijden voor de beginners : onze instructeurs staan te beschikking om op al uw vragen te antwoorden.
                                12u : Pauze
                                + Bon 1u Free Driving

Dus eigenlijk 2:30u vrij rijden.

Zijn er eigenlijk geinteresseerden of zitten we wat in het ijle te lullen hier ? 😈

Als ik me goed herinner is die 225 euro (200 met korting)
                                  gelijk aan een voormiddag cursus en 1uur vrij rijden tijdens de middag

de middag zijn normaal 5 blokken va 1 uur die je kan ‘kopen’ prijzen staan ergens vermeld, ik dacht
                                  ongeveer 60 u voor 1 uur en 180 voor de 5u

allee zo was het vorig jaar toch nog. alleen van de prijzen ben ik niet meer zeker. (maar die zijn te vinden op de Skylimits site)
                                  maar het is PF (Pure Fun)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.