nog een gek erbij

Home Forum Stel jezelf even voor ! nog een gek erbij

• Maker
    Discussie
  • :relaxman:

Aangenaam, :respekt: voor jullie forum, zowel gebruikers als moderators :respekt:

Ben al een tijd aan het meegenieten van jullie escapades en vond het aangewezen om me kenbaar te maken 😀

Ben dus Pierre, bijna 40, woonachtig au Pays des géants en werkzaam in het Leuvense.
    heb een prachtig ruzie vrouwke en twee schattige dochters.
    Autogek seddert mijn geboorte(maar jullie zien da waarschijnlijk niet als een afwijking)ben fanatiek BMW rijder maar een porsche is en blijft mijn droomwagen.
    Volgens planning had ie er al lang moeten staan, maar tja, wa is een planning hé.
    momenteel zwaar aan het verbouwen, maar dra de garage er staat mag ik op zoek van TOTMBO 😈

en de rest komt wel al doende hier 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Welkom !! Tof forum hier en hier kan je veel ervaringen opdoen .
      Hier slapen de BMW X3 en de 1 reeks buiten en de P binnen :sleep:

welom op forum,groetjes vanuit antwerpen :driver:

Van harte welkom hier op dit forum :drink:

[quote=”PatrickB” post=95252]Ook hier in huis geld dat ik eerst een Garage moet bouwen voor mijn P er mag komen.
            Toch gek dat de Vrouw des huizes haar P géén garage hoefde. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: tja bij ons komt er een p na de o en die mag ook buiten slapen :puke: moa wil voor een goed kopje koffie+ wel helpen met je garage op voorwaarde dat je helpt met mijn g :engeltje:

PB

Ook hier in huis geld dat ik eerst een Garage moet bouwen voor mijn P er mag komen.
              Toch gek dat de Vrouw des huizes haar P géén garage hoefde. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=95232]Welkom, je zal je hier wel thuis voelen. Er zitten een hoop gekken bijeen hier… 😯
                Ben zelf ook zo wel wat hoor 😆
                Maar nu snel plaats maken voor een P’keu hé. Succes![/quote]
                doe mn best. plaats maken 😆 :mrgreen: ter info;eerst bestaande bouwval bewoonbaar maken,keuken zetten, master beddroom raliseren en dan de werkplaats/garage…………………..maar denk dat het laatste binnenkort(lees straks) aan de orde komt ruzie
                en na het postje hierboven, is bovenstaande ook van toepassing op remmel(wat de garage betreft hé)

[quote=”snoer 964″ post=95204]Welkom bij de Gekken op het forum :drink:[/quote]@snoer/ ge zijt mijne maat :drink: :engeltje:

@ jol; :first:
                    yep :drink: je hebt er eentje verdiend.
                    :respect2:

Welkom Pierre, als je eenmaal hier vertoeft ben je voor altijd verloren….
                      Al ben je maar half zo gek op Porsche als ik (qua naam lukt het al aardig) dan komt die droomauto snel :driver:

Beetje de kat op het spek binden he?
                      Enfin er staat genoeg te koop dus maak die garage maar snel in orde want de Porsche kan niet wachten!!

XXX

Welkom, je zal je hier wel thuis voelen. Er zitten een hoop gekken bijeen hier… 😯
                        Ben zelf ook zo wel wat hoor 😆
                        Maar nu snel plaats maken voor een P’keu hé. Succes!

escapades ? check
                          gekken ? check
                          porsche ? check

welkom, u voldoet aan alle 3 voorwaarden :mrgreen:

van hieruit ook van harte welkom op het forum 😀

welkom :drink:

Hoe meer gekken hoe meer vreugde!

Welkom hier!

[quote=”snoer 964″ post=95204]Welkom bij de Gekken op het forum :drink:[/quote]

Snoer ,wil iedereen voor zichzelf spreken aub . 😉 😉
                                  Het is al erg genoeg gesteld met mijn broer Sunny . 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.