Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

• Maker
    Discussie
  • Dag allemaal,

toch maar even de forum-regels doorgelezen en er zo achter gekomen dat ik me eerst voor moet stellen, alvorens ik een vraag kan posten ( ooops , ge kent dat, he…handleidingen etc 😉 ).

Bij deze :

Ik woon in Genk, ben 38 jaar jong dit jaar, en ben gelukkig getrouwd… van beroep luchtverkeersleider en dit is meer hobby dan werk, doe het ontzettend graag :happydance: Ik ben al van kindsafaan met auto’s bezig, mede doordat mijn vader in de jaren 80 een Triumph Spitfire kocht, die opmaakte en daar ritten mee deed. Wij als kinderen op het bagage-rekje achter de zetels, dat waren nog eens tijden. 😛

Ik ben altijd Porsche-fan geweest, van de 914 van mijn oom, tot de 968 van een kameraad van me…en ooit zal ik er wel eens eentje hebben. Ook wil ik mijn centen liever steken in iets waar ik lol aan heb, en dat hopelijk zijn waarde behoudt, danwel verbetert…. de zoektocht is begonnen en ze zeggen “it’s all about the chase ! “. Ben nu boeken aan’t lezen over de ontwikkeling van de 911, en daar steek ik al heel wat van op.

Hopelijk kan het forum bijdragen aan de vergroting van de kennis om een verstandige keuze te helpen maken.
    Groeten,
    OT

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
    • hoi OSCAR TANGO
      ja klopt harry
      de mijne is net op 100.k gegaan vorige maand
      paul geeris gaat hem dinsdag spoelen
      ben benieuwd maar zal wel te merken zijn als ik jou zo hoor
      mvg harry
      :drink:

Hey Harry (toch ? ),

ja, bij mij schakelt de bak nu vlotter en ook de sporadische lange pause tussen de versnellingen is weg.
        Na 130.000 km was de olie echt wel vuil. Hoeveel staat er bij jou op de teller ?

OSCAR TANGO
          mooie Porsche heb je veel plezier

je hebt de bak laten spoelen
          wil ik volgende week laten doen merk je dat goed als dat gedaan is
          :drink:

Antwoord 2 maanden geleden niet gezien… het wordt nog verder bijgewerkt, het interieur.

Verder is de wagen ondertussen binnen geweest voor jaarlijks onderhoud, en nieuwe schokdempers ( standaard bilstein dempers ) : rijdt als een nieuwe :driver: Stuk directer in de besturing en -vast dankzij de verse uitlijning- superstrak op de weg. De weg naar huis is met een grote omweg genomen.

Ik kijk al uit naar de komende ritten en evenementen :happydance:

Een alternatief is het helemaal (laten) strippen en volledig opnieuw laten spuiten, of vervangen.

Okee, krijg dus geen foto’s getrokken waarbij de details duidelijk te zien zijn. Ik heb de man die de werken heeft uitgevoerd nog gesproken, en hij zei dat dit niet beter kon zonder het hele ding te vervangen. De deurgreep wordt nog wat bijgewerkt ( gladder schuren en bijkleuren, en een paar gemiste stukjes op de middenconsole worden ook nog aangepakt.

Oh well… als ik de vooraf foto’s zie, is het wel een stuk beter, maar ik ben een pietje precies wat zo’n dingen aangaat. Maar kan het ook wel loslaten. Het ziet er weer een stuk frisser uit.

Moving on… :salut:

Geen probleem 🙂

Ik denk dat ze t lichtjes opgeschuurd hebben en dan gespoten, ipv volledig te schuren.

Een alternatief was de volledige midden console te vervangen, dat onderdeel kost n 350€ geloof ik.

Geen probleem 🙂

Ik denk dat ze t lichtjes opgeschuurd hebben en dan gespoten, ipv volledig te schuren.

Een alternatief was de volledige midden console te vervangen, dat onderdeel kost n 350€ geloof ik.

Ik denk dat de soft-touch verf gewoon wordt bijgespoten, zoals ik het kan zien. Zijn de krassen en beschadigingen dan weg ? Neen….ze zijn alleen in dezelfde kleur. 😕

Heb ‘m opgehaald, maar echt tevreden ben ik niet…. misschien waren mijn verwachtingen te hoog ? Zoals ik zei zijn de plastic delen bijgewerkt, maar je ziet nog steeds de plekken waar de originele verf weggekrast was…het zwart wat er toen tevoorschijn kwam is nu wel in dezelfde kleur als de rest. Van ver ziet het er weer proper uit, maar van dichtbij …mwoah.

Dat ik hier 700 euro voor heb betaald. :think:

Foto’s doe ik morgen, ben nu met wat anders bezig. Sorry… 😳

Ik denk dat de soft-touch verf gewoon wordt bijgespoten, zoals ik het kan zien. Zijn de krassen en beschadigingen dan weg ? Neen….ze zijn alleen in dezelfde kleur. 😕

Heb ‘m opgehaald, maar echt tevreden ben ik niet…. misschien waren mijn verwachtingen te hoog ? Zoals ik zei zijn de plastic delen bijgewerkt, maar je ziet nog steeds de plekken waar de originele verf weggekrast was…het zwart wat er toen tevoorschijn kwam is nu wel in dezelfde kleur als de rest. Van ver ziet het er weer proper uit, maar van dichtbij …mwoah.

Dat ik hier 700 euro voor heb betaald. :think:

Foto’s doe ik morgen, ben nu met wat anders bezig. Sorry… 😳

Ben benieuwd naar het resultaat, vooral dan wat betreft d middenconsole, want dat is geen leder, weet niet hoe ze dat retoucheren.

Leder zelf is gemakkelijk zelf te retoucheren zodat je t nooit meer ziet 🙂

Graag foto’s en een beetje uitleg 🙂

Ben benieuwd naar het resultaat, vooral dan wat betreft d middenconsole, want dat is geen leder, weet niet hoe ze dat retoucheren.

Leder zelf is gemakkelijk zelf te retoucheren zodat je t nooit meer ziet 🙂

Graag foto’s en een beetje uitleg 🙂

Ik ga zo dadelijk mijn 4s ophalen bij de dealer in Maastricht…. binnengeweest om het interieur aan te pakken ( krassen op de middenconsole, beschadigingetjes in het leder van de deurbekleding, een hoop kleine dingetjes, maar zou weer tip-top moeten zijn )

Foto’s volgen : hier al wat ” voor” foto’s…

PB060449.JPG

PB060453.JPG

PB060454.JPG

PB060450.JPG

Ik ga zo dadelijk mijn 4s ophalen bij de dealer in Maastricht…. binnengeweest om het interieur aan te pakken ( krassen op de middenconsole, beschadigingetjes in het leder van de deurbekleding, een hoop kleine dingetjes, maar zou weer tip-top moeten zijn )

Foto’s volgen : hier al wat ” voor” foto’s…

PB060449.JPG

PB060453.JPG

PB060454.JPG

PB060450.JPG

Super ! Laat maar iets weten.
                                  Ook al heb ik m niet verkocht aan jou, blij dat je er heel veel plezier aan hebt !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.