Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

• Maker
    Discussie
  • Dag allemaal,

toch maar even de forum-regels doorgelezen en er zo achter gekomen dat ik me eerst voor moet stellen, alvorens ik een vraag kan posten ( ooops , ge kent dat, he…handleidingen etc 😉 ).

Bij deze :

Ik woon in Genk, ben 38 jaar jong dit jaar, en ben gelukkig getrouwd… van beroep luchtverkeersleider en dit is meer hobby dan werk, doe het ontzettend graag :happydance: Ik ben al van kindsafaan met auto’s bezig, mede doordat mijn vader in de jaren 80 een Triumph Spitfire kocht, die opmaakte en daar ritten mee deed. Wij als kinderen op het bagage-rekje achter de zetels, dat waren nog eens tijden. 😛

Ik ben altijd Porsche-fan geweest, van de 914 van mijn oom, tot de 968 van een kameraad van me…en ooit zal ik er wel eens eentje hebben. Ook wil ik mijn centen liever steken in iets waar ik lol aan heb, en dat hopelijk zijn waarde behoudt, danwel verbetert…. de zoektocht is begonnen en ze zeggen “it’s all about the chase ! “. Ben nu boeken aan’t lezen over de ontwikkeling van de 911, en daar steek ik al heel wat van op.

Hopelijk kan het forum bijdragen aan de vergroting van de kennis om een verstandige keuze te helpen maken.
    Groeten,
    OT

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
    • hoi OSCAR TANGO
      ja klopt harry
      de mijne is net op 100.k gegaan vorige maand
      paul geeris gaat hem dinsdag spoelen
      ben benieuwd maar zal wel te merken zijn als ik jou zo hoor
      mvg harry
      :drink:

Hey Harry (toch ? ),

ja, bij mij schakelt de bak nu vlotter en ook de sporadische lange pause tussen de versnellingen is weg.
        Na 130.000 km was de olie echt wel vuil. Hoeveel staat er bij jou op de teller ?

OSCAR TANGO
          mooie Porsche heb je veel plezier

je hebt de bak laten spoelen
          wil ik volgende week laten doen merk je dat goed als dat gedaan is
          :drink: