Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

• Maker
    Discussie

• OscarTango
    Deelnemer

Dag allemaal,

toch maar even de forum-regels doorgelezen en er zo achter gekomen dat ik me eerst voor moet stellen, alvorens ik een vraag kan posten ( ooops , ge kent dat, he…handleidingen etc 😉 ).

Bij deze :

Ik woon in Genk, ben 38 jaar jong dit jaar, en ben gelukkig getrouwd… van beroep luchtverkeersleider en dit is meer hobby dan werk, doe het ontzettend graag :happydance: Ik ben al van kindsafaan met auto’s bezig, mede doordat mijn vader in de jaren 80 een Triumph Spitfire kocht, die opmaakte en daar ritten mee deed. Wij als kinderen op het bagage-rekje achter de zetels, dat waren nog eens tijden. 😛

Ik ben altijd Porsche-fan geweest, van de 914 van mijn oom, tot de 968 van een kameraad van me…en ooit zal ik er wel eens eentje hebben. Ook wil ik mijn centen liever steken in iets waar ik lol aan heb, en dat hopelijk zijn waarde behoudt, danwel verbetert…. de zoektocht is begonnen en ze zeggen “it’s all about the chase ! “. Ben nu boeken aan’t lezen over de ontwikkeling van de 911, en daar steek ik al heel wat van op.

Hopelijk kan het forum bijdragen aan de vergroting van de kennis om een verstandige keuze te helpen maken.
      Groeten,
      OT

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 115)
      • Hey Gunter,

Jazeker veel plezier… Na aankoop Is ie op onderhoud geweest en heb ik het koelsysteem laten aanpassen, en de tussenaslager van zijn keerringen laten ontdoen. Verder Is ie binnen geweest voor een lekke airco radiator en dan gelijk de motorsteunen vervangen, en de bak laten spoelen. Wereld van verschil 🙂

Het interieur wordt deze winter aangepakt, en zo wordt ie langzaam aan als nieuw 🙂

Ik heb er 4500 km mee gereden dit seizoen, en van iedere km genoten. Volgende lente wil ik wel eens bij u langskomen, als ge dat leuk zou vinden?

Hey Gunter,

Jazeker veel plezier… Na aankoop Is ie op onderhoud geweest en heb ik het koelsysteem laten aanpassen, en de tussenaslager van zijn keerringen laten ontdoen. Verder Is ie binnengesleept voor een lekke airco radiator en dan gelijk de motorsteunen vervangen, en de bak laten spoelen. Wereld van verschil 🙂

Het interieur wordt deze winter aangepakt, en zo wordt ie la graag aan als nieuw 🙂

Ik heb er 4500 km mee gereden dit seizoen, en van iedere km genoten. Volgende lente wil ik wel eens bij u langskomen, als ge dat leuk zou vinden?

Hoi OscarTango,

Hoe gaat het met mijne oude lieveling ?
            Al zoveel plezier er aan beleefd als ik vroeger elke dag ?

Heb extreem weinig tijd het laatste jaar maar als ik kan kom ik steeds terug op dit mooie forum :salut:

Grts,
            Gunn

Geeft niks, de volgende keer is de garage klaar qua schilderwerk en decoratie 🙂

Ritje en een drankje achteraf bij ons dan 🙂

Inderdaad.
                Was leuk u nog eens te zien. Als ik niet zo gehaast was, was ik ook naar uw wagenpark komen kijken.
                Dat is dus voor volgende keer-:)

[quote=”jeanke” post=189564]Net Oscar Tango mogen ontmoeten met zijn *porsche .
                  (On)gezond jaloers.

Ik blijf vallen voor die dikbillen[/quote]

Dat blijkt maar weer eens 🙂

S2

Vanaf nu wordt het alleen maar erger 🙂 Wacht tot de lente komt 🙂

Ik heb het dus he…dat virus waar jullie het maar over hebben. Ik heb nu al 3 dagen achter elkaar met de Porsche gereden…. alhoewel het eigenlijk een wagen was voor “evenementen”… vanmorgen buiten kijken, hopend op droog weer , want dan neem ik de *porsche 🙂 Wat rijdt dat ding lekker ….

Kijk alweer uit naar het volgende ritje :happydance:

Ha goedgekeurd! Goed te horen.
                        Nu genieten maar!

Dat laatste is het nadeel van een mooie wagen te hebben … 4S *luv
                          Geniet ervan!!!

Inderdaad…hij is vandaag geregistreerd in Duitsland ( wat gaat dat daar toch lekker vlot en simpel :applaus: n). Heb dus eventjes op de autobahn gereden, en damnnn…dat gaat vlot vooruit. Ik merk wel dat ik diesel gewend ben, want ik vraag me altijd af wanneer de duw komt, en als ie wat hoger in toeren gaat …ahhh, daaaar is ie :happydance:

Gaat toch vlot boven de 220, en wat een lekker geluid 🙂

Wel gemerkt dat mensen kort op u komen rijden, wanneer ge u aan de limiet houdt…. :wtf:

Knappe P Oscar Tango !

En nu genieten zeker ? 🙂

Bedankt allemaal voor de leuke reacties 🙂 Ik ga de kleine prullekes fixen en dan lekker genieten van de wagen…

zeer goede koop gedaan, ziet er top uit :up: :up:

Net Oscar Tango mogen ontmoeten met zijn *porsche .
                                    (On)gezond jaloers.

Ik blijf vallen voor die dikbillen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.