Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een lid uit Limburg met een 996 4S

• Maker
    Discussie

• OscarTango
    Deelnemer

Dag allemaal,

toch maar even de forum-regels doorgelezen en er zo achter gekomen dat ik me eerst voor moet stellen, alvorens ik een vraag kan posten ( ooops , ge kent dat, he…handleidingen etc 😉 ).

Bij deze :

Ik woon in Genk, ben 38 jaar jong dit jaar, en ben gelukkig getrouwd… van beroep luchtverkeersleider en dit is meer hobby dan werk, doe het ontzettend graag :happydance: Ik ben al van kindsafaan met auto’s bezig, mede doordat mijn vader in de jaren 80 een Triumph Spitfire kocht, die opmaakte en daar ritten mee deed. Wij als kinderen op het bagage-rekje achter de zetels, dat waren nog eens tijden. 😛

Ik ben altijd Porsche-fan geweest, van de 914 van mijn oom, tot de 968 van een kameraad van me…en ooit zal ik er wel eens eentje hebben. Ook wil ik mijn centen liever steken in iets waar ik lol aan heb, en dat hopelijk zijn waarde behoudt, danwel verbetert…. de zoektocht is begonnen en ze zeggen “it’s all about the chase ! “. Ben nu boeken aan’t lezen over de ontwikkeling van de 911, en daar steek ik al heel wat van op.

Hopelijk kan het forum bijdragen aan de vergroting van de kennis om een verstandige keuze te helpen maken.
      Groeten,
      OT

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 115)
      • Ferme P, en idd die kont !

:up: prachtige aankoop heb je daar gedaan! Veel plezier en hopelijk tot op één van de bijeenkomsten!

Jawaddedadde, ziet er een verdomd mooi exemplaar uit ! Nogmaals proficiat met de aankoop !

[quote=”deepee” post=189437]wat hebben we vandaag geleerd:
              punt 1: instemming vragen aan de verkoper (en afspreken wat het gevolg is voor de verkoopprijs indien grote verrassingen uit de bus komen en je in de wagen geïnteresseerd blijft)
              punt2: afspraak boeken bij de garage
              punt3: (evt samen met de verkoper) naar de afspraak en de koper betaalt de factuur van de keuring[/quote]

Zo is’t precies gegaan 🙂

Proficiat en veel rijplezier :driver:

Okay..hier wat foto’s die ik bij de handelaar heb genomen de eerste keer dat ik ben gaan kijken.

GreeceMaldivesandPorsche490-kopie.jpg

GreeceMaldivesandPorsche491-kopie.jpg

GreeceMaldivesandPorsche494.jpg

Wat hebik gevraagd om te checken : de punten die in dit topic staan vermeld 🙂

:respect2:

wat hebben we vandaag geleerd:
                      punt 1: instemming vragen aan de verkoper (en afspreken wat het gevolg is voor de verkoopprijs indien grote verrassingen uit de bus komen en je in de wagen geïnteresseerd blijft)
                      punt2: afspraak boeken bij de garage
                      punt3: (evt samen met de verkoper) naar de afspraak en de koper betaalt de factuur van de keuring

Had je net deze post aangewezen. 😀
                        Als hij niets te verbergen heeft zal hij daar ook winnend uitkomen als de test oké is. Jij betaalt, koop je hem uiteindelijk niet, al is de test goed, kan hij dat in zijn advertentie zetten. Win win situatie. Is de test niet goed heb jij veel geld in je zak gestoken.

PM

[quote=”OscarTango” post=189413]Dit was bij Raes Racing in Wommelgem…ben heel vriendelijk te woord gestaan, en kon bij de inspectie aanwezig zijn en vragen wat ik maar wilde.

Kosten was het uurloon… ik heb ze 2uur en een kwartier bezig gehouden, en dat kostte : 217,- euro, incl btw. :-)[/quote]

Hoe pak je dat aan? Vraag je aan de verkoper; kom we rijden eens naar Wommelgem? 😀

heb ook al veel goeds gehoord van Raes Racing.

proficiat met de *porsche
                              top wagen!

Laat de foto’s maar komen

Dankjewel voor de info, dat is een bijzonder goed geinvesteerde 217 EUR me dunkt ! :up:

Een adresje om te onthouden dus 😉

Wat heb je allemaal gevraagd ? Op die manier kunnen potentiele kopers een checklistje opmaken :applaus:

Dit was bij Raes Racing in Wommelgem…ben heel vriendelijk te woord gestaan, en kon bij de inspectie aanwezig zijn en vragen wat ik maar wilde.

Kosten was het uurloon… ik heb ze 2uur en een kwartier bezig gehouden, en dat kostte : 217,- euro, incl btw. 🙂

PM

[quote=”bzguy” post=189384]Een dikke proficiat, heel veel pelzier ermee gewenst !

Kun/wil je ons laten weten wat zo’n grondige AKK kost ?[/quote]

Zou ik ook graag eens weten. Ben deze week ook naar een 3.6 gaan kijken in Ieper en vroeg ook als dat mogelijk was om in de cilinders te kijken. Dit was niet mogelijk blijkbaar… Of die mens had daar de tools niet voor.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.