Nog een nieuw lid !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een nieuw lid !

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Zuff.driver is de naam, lekker anoniem :engeltje:
    Bijna vijftiger uit Limburg met een passie voor vier wielen, dus natuurlijk ook Porsche !

Nog geen Porsche in mijn bezit, maar wat niet is, kan komen natuurlijk, think positive :driver:

Heb wel wat algemene kennis van Porsche (en Alfa Romeo… mijn tot nu toe grote en bereikbare liefde op wielen…), maar hoop hier nog veel bij te leren.
    En misschien komt die Porsche er wel en komen we elkaar tegen op één of ander evenement.

Groet
    Zuff

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • welkom zuff !!
      het verbaasd me dat die ex-moderator je geen transaxle heeft aangeraden. betaalbaar en qua rij-eigenschappen nog best vergelijkbaar met veel recentere auto’s

Wim

6 maand uitstel !!
        Ik was deze week op de baan in Nederland, en zag een trailer rijden waar er 8 opstonden. :coolness:

Of deze moeten dan eerst voor de dealers zijn voor in de showroom te zetten.

Dank voor het warme welkom :first:

Alfa en Porsche zit inderdaad en match en beide een rijke historie, alleen boert Alfa niet zo goed momenteel…
          De Giulia zal veel van afhangen maar vorige week in de garage (rij momenteel met een Giuletta QV) te horen gekregen dat er weer al zes maanden uitstel is 🙁 dus afwachten, wel al het geluk gehad een 4C test te rijden en heel puur sportief wagentje, maar totaal niet bruikbaar denk dat je voor dat geld beter af bent bij Porsche :popcorn:

Ik hou nog al van nieuwe technologie dus spreken me de nieuwste modellen 911 het meeste aan, maar mijn budget laat dit niet toe, dus zal de start hopelijk een goede tweedehands 911 worden.

Lees al een tijdje mee en ben hier op aanraden van een oud moderator terecht gekomen, laat ons zeggen dat de zoektocht al even gestart is 😀

groet
          Zuff

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom op het forum.
              Van je virus raak je nooit meer af. Welk model draagt je voorkeur dan?

Welkom, maar we hebben hier al een Zuff he. Die gaat daar ni mee lachen 😉

Welkom zuff.

Wim

Welkom Zuff, en niks verkeerds aan Alfa hoor, zeker de nieuwe Giulia die mu komt. :up:

En valt mij steeds meer op dat Alfa en Porsche bij liefhebbers dicht bij elkaar liggen. 💡

XXX

Welkom Zuff, proficiat met dit nieuwe virus, daar geraak je niet meer van af 😀

Welkom zuff.driver!
                        Ik moet je waarschuwen dat het Porscheforum volgen gevaarlijk is voor je status als Porscheloze! :mrgreen:
                        Ik spreek uit ervaring en heb er nu al 2 voor de deur staan…. :first:
                        Enige voorkeur voor een bepaald model of leeftijdscategorie (van wagen)?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.