Nog een nieuw lid !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een nieuw lid !

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Zuff.driver is de naam, lekker anoniem :engeltje:
    Bijna vijftiger uit Limburg met een passie voor vier wielen, dus natuurlijk ook Porsche !

Nog geen Porsche in mijn bezit, maar wat niet is, kan komen natuurlijk, think positive :driver:

Heb wel wat algemene kennis van Porsche (en Alfa Romeo… mijn tot nu toe grote en bereikbare liefde op wielen…), maar hoop hier nog veel bij te leren.
    En misschien komt die Porsche er wel en komen we elkaar tegen op één of ander evenement.

Groet
    Zuff

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Ja welkom op dit onmiskenbaar super forum.

Off topic misschien, ben ik nu de enige die de nieuwe moderators niet kent of zijn dit echt vreemden voor ons allen?

Welkom en bedankt om Mod te worden!

+1 Wat Alfa betreft. Ik vind mijn zuurverdiende centen toch net iets veiliger geïnvesteerd in Duits materiaal… Dat heb ik a propos nog ergens bevestigd gelezen van Italianen.

@[hide]Harley G … als al die Vaticaanse aanhangers dan ook nog van alle kinderen zouden afblijven, zou ik die open hersenoperatie nog overwegen ook! Weg met het celibaat!!!

Alhoewel .. het celibaat is onnatuurlijk … maar is het huwelijk dan wel zo natuurlijk??? :engeltje: :engeltje: :engeltje: [/hide]:

:up: :up: :up:

In Italië wordt het woord “zuiver” nogal vlug gebruikt, hé Sensa!? :mrgreen:
              Als men in het Vaticaan in je hersenpan zouden kunnen kijken….het celibaat zou snel afgeschaft worden. :happy:

Zuff heeft het goed gezien: als het kriebelt moet je modereren. :up:

Woouww Zuff driver.

Geweldig! Veel succes met je nieuwe opdracht en echt veel werk zal je niet hebben want we wij Porscheforummers zijn allemaal heel zuiver in :

– ons handelen 😳
                – onze gedachten :engeltje:
                – in ons rijden :happydance:

Dus, sit back and relax en geniet van het moderatorschap!! :drink:

Een maand en twee weken lid en nu al moderator :engeltje:

Even een woordje uitleg : ik heb reeds ervaring met modereren op andere fora, maar was daar al een tijdje geleden mee gestopt.
                  Het bleef toch “kriebelen” en na de oproep even met David contact genomen, en zie … ik kan modereren

De eerste dagen even mijn weg zoeken hoe alles hier, achter de schermen werkt, maar jullie kunnen op mij rekenen.
                  Mijn kennis van Porsche is niet die van Wim, maar ik wil me vooral helpen alles “op de juiste weg” te houden :driver:

Hier ook welkom en succes met het moderatorschap en zoektocht naar de voor jou ideale Porsche.
                    Ook nog Alfa’s gehad: Zalige auto’s met een ziel . Vandaar waarschijnlijk de verwantschap met Porsche :think:

Spijtig dat ze destijds reeds roestten in de folder en dat je altijd de radio moest aanzetten om ze niet te horen vergaan :mrgreen: Electriek was ook niet hun sterkste kant maar als ze reden…… :first:

welkom en veel succes met je zoektoch, me like alfa too

Welkom, en zowel succes met het moderatorschap als met de zoektocht naar de voor jou perfecte P.

Ive

Welkom op het forum, en als je even rondkijkt, kun je hier ook enkele mooie exemplaren te koop vinden :think:

welkom
                            op het leuke forum en veel succes
                            :applaus:

Welkom Zuff op het forum voor de porsche minded!
                              Vind zelf de 4C van alfa ook een mooie wagen, maar zoals je aanhaalde voor dezelfde prijs heb je een mooie 2dehands 911 :driver: .
                              Floere.

Welkom in de club

… en intussen gepromoveerd tot MOD.
                                  proficiat en veel succes !!!

PS en nu snel die P-zoektocht maar succesvol afronden 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.