Nog een paar foto’s van mijn 996TT en 997TT

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Nog een paar foto’s van mijn 996TT en 997TT

• Maker
    Discussie
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Eigenlijk heb ik mijn titel een beetje verkeerd gemaakt,de 996tt is van mij maar de 997tt is van een kameraad dus wat de verschillen tussen een 996 en 997 zijn weet ik ni zo zeker maar ik denk dat de 997 weeral een beetje beschaafder rijd

Zeg dixie, kan je eigenlijk je ervaringen toelichten naar de verschillen tussen de 996TT en de 997TT? 😉
        Dat zou eigenlijk ook wel leuk zijn.

Prachtige wagens Dixie

Sjieke foto’s. 997 heeft wel iets 😯 maar ben niet cabriogezind. uwe 996 TT is echt subliem. tweede foto is echt prachtig.
            Ga ook eens een deftige fotoshoot laten doen. Foto’s voor in te kaderen en in de garage te hangen 😉 .

Bijzonder mooi !

Die nieuwe Corvette kan mij ook wel plezieren, is enorm breed en ziet er goed uit zowel vooraan als achteraan (mijn “thumb up” voor deze wagens is zeker nog een overblijfsel van The A-Team episodes met Face zijn corvette 😛 )

Superknappe foto’s dixie!!!!

Die eerste twee hebben mijn voorkeur. VET!!! 8)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.