Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Na enkele weken hier wat meegelezen te hebben en o.a. de mooie voorstelling van porscheliefhebster en vooral de reacties gelezen te hebben riskeer ik het ook maar om mij te registeren en mij voor te stellen. Ik ben dus ook een vrouw en na een mooi huwelijk dat ten einde is gelopen terug een gelukkige single moeder van twee kinderen. Het is nu niet mijn bedoeling om direct met al jullie roadtrips te gaan meerijden of om hier dagelijks te komen lezen en berichten te posten. Maar eerder een gezonde interesse in sportwagens en dan vooral porsche. En we zullen wel zien of ik het hier aangenaam en leuk blijf vinden of niet.

Door mijn ex heb ik wel het porschevirus gekregen. Hij was toch nog voor iets goed 😀 En hij heeft altijd met porsche gereden en daarom heb ik wel wat rijervaring met verschillende modellen.

En jaja Porscheliefhebster is niet meer alleen in haar strijd op dit forum. Al s ik het een strijd mag noemen. Want zoveel mannen en maar enkele vrouwen. We gaan ons hard moeten verweren 😀 Ik heb dus ook onlangs een nieuwe zwarte panamera gekocht. Omdat de twee opgroeiende kinderen en al het materiaal van hun bijhorende hobby’s niet in de koffer van een boxster of 911 kunnen. Een beetje noodgedwongen naar een sportieve gezinswagen moeten overstappen. En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen :p En als daar dan nog een vrouw mee rijdt dan krijgen we de achterklap en roddels 😀

En mijn eerste geheimpje : I love it.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
    • Doe er maar een slotje op want dit is duidelijk een mannenforum. Of moet ik zeggen machoforum. Ik heb enkele gewaarschuwde pm’s gehad. Vier mensen hebben mij gewaarschuwd dat ik nooit bij de selecte club zou kunnen zijn die enkele moderators hier uitstippelen om zichzelf te verrijken. Dat zijn hun woorden. En als ik dan het forum wat overlees dan begrijp ik hun mening over dit forum. Als dan nog een moderator begint te blazen en mij in een pm voor hoer en bitch gaat uitmaken dan hoeft het al niet meer. Er zijn genoeg porscheliefhebbers die ook in groep samen leuke dingen doen. Waar ze mij wel direct aanvaard hebben en geen seksistische praat hebben verkocht.

Voor alle duidelijkheid: ik wou hier enkel mezelf voorstellen en dan rustig eens zien of er interessante topics waren. En wie weet dat ik op termijn wel eens ergens mee had gedaan aan een treffen of zo. Ik verdedig me al niet meer. Want een vrouw of een panamera hoort hier duidelijk niet in de selecte club van jullie. Spijtig want ik dacht dat dit forum hoog stond aangeschreven. Maar ik had de verhalen die er over sommigen rond gaan moeten geloven. Maar ach ja het is weer een mooie levensles geweest.

Het ga jullie nog goed mannen. Ondanks jullie gezever blijf ik een porscheliefhebster in hart en nieren. En ik ben ook niet die vrouw uit Schilde met haar panamera. Maar porsche is nu eenmaal een van mijn passies. Ook al geloven jullie het niet dat een vrouw zo een passie voor een stuk ijzer kan hebben. Ik ga er ook niet van wakker liggen. En wie weet zien jullie mij ooit nog wel eens in Putte-Beerzel rond rijden. Denk dan als je een brunette in een zwarte panamera ziet dat het dit ex-forumlid wel eens zou kunnen zijn. Ik heb zelf al een paar keren een forumlid van hier zien rijden. Ik weet zijn naam niet meer en ga het forum niet meer doorlezen maar hij rijdt met een 996 cabrio en woont ook in mijn buurt. Als hij hier nog leest zal er bij hem wel een belletje rinkelen (vaatjesstraat).

+++1
        Hoogtijd dat hier weer over *porsche gekeuveld wordt

Beer met wielen,
          groot gelijk man, had het niet beter kunnen verwoorden

voor mijn part mag hier ook een slotje op, heb niks tegen vrouwen en zeker niet tegen zij die een *porsche hebben maar als ze hier beginnen blazen over hun auto en al die andere zever en dan uiteindelijk geen foto ervan durven plaatsen, gepoetst of niet heb ik het wel met dit topic gehad, wat is de toegevoegde waarde? heb de indruk dat de twee dame’s die zich laatst online gezet hebben met hun pana, zo fake zijn als wat :think: rond mijn nek hoeven ze alvast niet te vliegen :happydance:
            btw, dit is geen dating site hé :drink: ga beter in knokke wat rondtoeren :relaxman:
            en als er dan gasten pm’s zitten te sturen om je te waarschuwen, dan zijn dat in mijn ogen ook dikke losers dat ze dit zo in pm posten

er bestaat geen geijkte maatstaf waarmee je de waarde of nut van een bericht/onderwerp/member kan toetsen. dat merk je aan de diverse reacties die hier neergeschreven worden. de toekomst zal uitwijzen wat en hoe groot de interesse, bedoelingen, passie, … werkelijk is.

niemand op het forum hoeft zich meer te bewijzen dan anderen. maar dat zo’n intro in deze omgeving andere reacties uitlokt is logisch en daarvan is men zich goed bewust. jammer dat dan verwijten en de obligate slachtofferrol naar boven komen.

dit onderwerp gewoon open laten en eenieder zich volwassen gedragen zoals we dat allemaal elke dag doen in de grote boze wereld.
              laat ons hopen dat we ooit bij een fris drankje of dampende espresso kunnen horen wie ze zijn, wat hen drijft, … die porscherijdsters.

+1

Waardeloze discussie.
                  Van mij mag er een slotje op.

Man, man, man, dit is allemaal niveau hoor.

Voor mij (ja dus, voor mij ‘persoonlijk’) is dit forum om bij te leren over mijn wagen en over Porsche in het algemeen. Het is leuk meegenomen indien er iemand zich voorstelt en leuke foto’s van zijn (sorry: of haar) auto plaatst.
                    Ook leuk zijn die krakken die van (excuseer me nogmaals) “oud ijzer” een wondermooie creatie kunnen maken. :respect2: :respect2:

Zit er dan toch een paljas/idioot/trut/kwezel/….. bij die zich wilt interessant maken : SO BE IT and LET IT BE.

Laten we het samen leuk houden voor iedereen.

ciao,
                    Luc aka BeerMetWielen.

Van een Panamera naar een Boxstertje….is een redelijke downgrade, eh!

Ben ik het absoluut niet mee eens! Ik ben in hart en nieren een BMW fan, maar die X6 is een verwaande trut met een lelijke dikke kont! Ik vind trouwens ook een Cayenne een lelijke vierkanten bak. En een Panamera is er voor mij ook ver over.

Maar ik denk dat ik hiermee al genoeg forumgenoten tegen de schenen geschopt heb. 😮

S2

[quote=”Nathalie” post=160988] Want in een pm werd ik ook gewaarschuwd en aangeraden om niet zomaar foto’s van mezelf te plaatsen. Blijkbaar zitten er hier enkele fotojagers met foute bedoelingen. [/quote]

????

Fotojagers als het over auto’s gaat genoeg, maar met foute bedoelingen?

Iedereen kan hier meelezen, dat is waar, maar ik denk niet dat mannen met foute bedoelingen (als het om vrouwen gaat) zich gaan schuil houden op een porscheforum. 🙂

Mogelijke reactie van mijn wederhelft: ” jij mag mijn ventje hebben, ik uwe Panamera!” 😳 Dus pas maar op met dat rond de nek hangen bij mij :).
                          Van een Panamera naar een Boxstertje….is een redelijke downgrade, eh! 😛

De mentaliteit op dit forum is, vind ik, redelijk zoetsappig.
                            Het is maar goed dat je niet buiten België kijkt dan, als dit al indruk maakt.
                            Dat mensen je pm’s gaan sturen om je hiervoor te waarschuwen: het moet niet gekker worden.
                            En met zoenen bereik je precies het effect wat je nou niet wilt bereiken…..hongerige vrouw.
                            Ik geef je met alle plezier een hand, als je ware IK een keer ergens verschijnt.
                            Maar voorlopig moet je eerst jezelf maar eens bewijzen.

my 2 cents ❗

Ik had al een paar pm’s gekregen en was al gewaarschuwd over de mentaliteit op dit forum. En ik vond het vooral spijtig dat er ook een pm bij zat waar ik direct zware verwijten kreeg. Maar boys will be boys dus ik vergeef hun puberale streken 😀

Ik kwam nu enkel even op het forum om even het logo van het forum te lenen. Om dan enkele foto’s van de pana te nemen met daarbij het logo er bij op. Want in een pm werd ik ook gewaarschuwd en aangeraden om niet zomaar foto’s van mezelf te plaatsen. Blijkbaar zitten er hier enkele fotojagers met foute bedoelingen. Van het weekend hadden de kids andere plannen dan een wagen te poetsen. Foto’s zullen voor eerstdaags zijn 😈 Ondertussen kunnen de pubers hier nog wat verder fantaseren :popcorn:

Anyway jullie hebben wel een grote fantasie. Ik ben wel benieuwd hoeveel er nog zo’n grote woorden gaan hebben als ik eens echt met een rondrit zou meedoen. En als ze daar dan met hun vrouw zijn.

Misschien moet ik eerst de mensen wat beter leren kennen. Profielfoto’s genoeg hier. En bij een rondrit maar ineens rond die mannen hun nek vliegen. Ik kan mij zo al de reacties van hun wederhelft inbeelden :ass:

Waarschuw je me als er *porsche foto’s staan? :sleep: :sleep:
                                En dan niet van een afgedrukte internetpagina, je pikt er trouwens net een krant uit die zelfs in het Zuiden van Frankrijk en Spanje gedrukt wordt en daar des ochtends ontieglijk vroeg al verkrijgbaar is.
                                :coolness:
                                Maar misschien op het Nederlandse platteland dan weer niet.
                                :sarcastisch :mrgreen:
                                Op PF NL is foto’s plaatsen lastig, maar hier niet.
                                😆

Het beste en veel plezier met :driver: . 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.