Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Na enkele weken hier wat meegelezen te hebben en o.a. de mooie voorstelling van porscheliefhebster en vooral de reacties gelezen te hebben riskeer ik het ook maar om mij te registeren en mij voor te stellen. Ik ben dus ook een vrouw en na een mooi huwelijk dat ten einde is gelopen terug een gelukkige single moeder van twee kinderen. Het is nu niet mijn bedoeling om direct met al jullie roadtrips te gaan meerijden of om hier dagelijks te komen lezen en berichten te posten. Maar eerder een gezonde interesse in sportwagens en dan vooral porsche. En we zullen wel zien of ik het hier aangenaam en leuk blijf vinden of niet.

Door mijn ex heb ik wel het porschevirus gekregen. Hij was toch nog voor iets goed 😀 En hij heeft altijd met porsche gereden en daarom heb ik wel wat rijervaring met verschillende modellen.

En jaja Porscheliefhebster is niet meer alleen in haar strijd op dit forum. Al s ik het een strijd mag noemen. Want zoveel mannen en maar enkele vrouwen. We gaan ons hard moeten verweren 😀 Ik heb dus ook onlangs een nieuwe zwarte panamera gekocht. Omdat de twee opgroeiende kinderen en al het materiaal van hun bijhorende hobby’s niet in de koffer van een boxster of 911 kunnen. Een beetje noodgedwongen naar een sportieve gezinswagen moeten overstappen. En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen :p En als daar dan nog een vrouw mee rijdt dan krijgen we de achterklap en roddels 😀

En mijn eerste geheimpje : I love it.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
    • waar blijven die foto’s, velgen zeggen totaal niks :what: :relaxman:
      is dat geen gepimte skoda?

:happydance: lol :happy:

Als we dan toch bezig zijn: het is de vrouw/vriendin van één van de forumleden die wil checken hoe haar lief ventje reageert op andere dames met Porsches. Als het lief ventje bijt….is zij mss wel een echte Panamera rijker :respect2: Anyway, zo kun je nog tientallen verhalen verzinnen…
          Tot ze in real life verschijnt, zullen er believers en non-believers zijn. Ik geef ze het voordeel van de twijfel….

LOL

[quote=”Nathalie” post=160317]… En dan al een foto om de nieuwsgierigheid hier wat groter te maken. Ik heb dus even de voorpagina van ww.hln.be genomen en deze uitgeprint (vrijdag 21 februari 2014 – 11u01/57). Deze snel buiten tegen het wiel gelegd en met de gsm een foto genomen. Zo kunnen jullie misschien al het weekend door komen :happy: Ooo ik ben slecht :ass: [/quote]

:happy: slecht karakter … zou het gegaan zijn in een aflevering van Witse:
              Je werkt bij een bouwbedrijf en de grote baas rijdt met ne P’era. Die heeft een affaire met je collega wiens man ook Porscheliefhebber is. Om ervoor te zorgen dat haar echtgenoot er niet zou achter komen smeden jullie een gewiekst plan. Je maakt als rookgordijn een account op PF, je laat je haren ook blonderen zoals je collega. Zo kon jij zogezegd als dubbelganger gezien zijn en dit later dan als alibi gebruiken.
              Intussen print je tegen de koffiebreak even het voorblad van de gazet, wandelt ermee naar de voorbehouden parkeerplaats van de directie en neemt met uw groots fotoding een snapshot.
              Lees later veder hoe dit verhaal plots een heel andere wending neemt en inspecteur Sam de daders ontmaskert … :mrgreen:

:up:
                Toch 1 die zich niet laat afleiden.

Welkom Nathalie op dit forum.
                  Na al ruim drie dagen op het forum aktief willen we graag eerst foto’s.
                  Willen graag meegenieten van je P

ik hou wel van een vrouw met ballen aan haar lijf zoals Nathalie en vermits ze graag met een *porsche cabrio wil rondrijden kan ze niks meer verkeerd doen :happydance:

Hahaha….aan de wielkuipranden kan je toch zien welke carrosserie er over die wielen zit….
                      OP een ander bekend Porscheforum had er ook een vrouw zich aangemeld….bleek achteraf een goeie grap van een forumlid te zijn…

Beste Nathalie…..dat is een foto van een *porsche velg! Ik heb ne maat gehad en die had ook *porsche velgen……op zijne Ford Fiësta (no kidding)
                        Dus…..iets meer carrosserie (van de *porsche )…please! 😳

ken

Welkom nathalie en veel plezier hier
                          Op naar meer foto’s van je *porsche

welkom en :respekt: . Mijn vrouw rijdt ook dolgraag met de *porsche . Denk dat indien er financieel genoeg ruimte zou zijn ze ook voor één van die twee wagens gaan. Nut en plezier combineren noemt ze dat 😀

Amai foto’s plaatsen is niet zo eenvoudig. Gelukkig wist ik nog een beetje hoe het juist moest. Eerst even een profiel aanmaken op een site waar je foto’s kan bewaren.

Het leuke aan dit forum is dat je hier rechtstreeks foto’s kan uploaden en invoegen, is al dat gedoe niet nodig. Klik op het blauwe vakje bij BIJLAGEN, kies je foto vanop je locale PC en druk dan de knop ‘Voeg Bijlage in’ . Moeilijker is da ni!

+1

Nathalie Welkom.

Ik bewonder de moeite die je hier doet om erbij te horen :first: :up: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.