Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Na enkele weken hier wat meegelezen te hebben en o.a. de mooie voorstelling van porscheliefhebster en vooral de reacties gelezen te hebben riskeer ik het ook maar om mij te registeren en mij voor te stellen. Ik ben dus ook een vrouw en na een mooi huwelijk dat ten einde is gelopen terug een gelukkige single moeder van twee kinderen. Het is nu niet mijn bedoeling om direct met al jullie roadtrips te gaan meerijden of om hier dagelijks te komen lezen en berichten te posten. Maar eerder een gezonde interesse in sportwagens en dan vooral porsche. En we zullen wel zien of ik het hier aangenaam en leuk blijf vinden of niet.

Door mijn ex heb ik wel het porschevirus gekregen. Hij was toch nog voor iets goed 😀 En hij heeft altijd met porsche gereden en daarom heb ik wel wat rijervaring met verschillende modellen.

En jaja Porscheliefhebster is niet meer alleen in haar strijd op dit forum. Al s ik het een strijd mag noemen. Want zoveel mannen en maar enkele vrouwen. We gaan ons hard moeten verweren 😀 Ik heb dus ook onlangs een nieuwe zwarte panamera gekocht. Omdat de twee opgroeiende kinderen en al het materiaal van hun bijhorende hobby’s niet in de koffer van een boxster of 911 kunnen. Een beetje noodgedwongen naar een sportieve gezinswagen moeten overstappen. En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen :p En als daar dan nog een vrouw mee rijdt dan krijgen we de achterklap en roddels 😀

En mijn eerste geheimpje : I love it.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
    • Haha idd KDC. Als het moet kan ik dat. Mijn leefwereld is dan ook tussen mannen. Ik weet hoe ze denken en handelen. En voor er rare opmerkingen komen mijn job is om mannen in de bouwsector aan te sturen (vooral bij te sturen). Niets meer en niets minder :what:

Nathalie kan hier blijkbaar wel haar mannetje staan :up:

@ bccars : pas op ik wil wel steeds een 911 cabrio hoor 😉 Maar ik vind dat nogal hard om dagelijks mee rond te rijden. En er kunnen moeilijk twee kinderen achter in zitten. Plus nog het nadeel van bagageruimte (je weet toch dat vrouwen altijd veel bij hebben). Ik heb in het verleden ook al met een 911 gereden. Van de Spartaanse en beenharde oude carrera’s tot en met de 997. Maar geef mij voor het weekend een mooie cabrio en ik zeg er geen neen tegen :happydance:

@ s2 : dank u. Je ziet ik doe nogal wat moeite voor de heren hier :first:

S2

Alé dan, omdat je zoveel moeite doet … Welkom op dit leuke forum 🙂

[quote=”Nathalie” post=160312]
              Een 911 is en blijft maar een 911 (sorry mannen).
              [/quote]

ROFL ! Je hebt gelijk, een 911 is niet eens een echte Porsche, maar een volkswagen kever die veel te duur is door de P badge snobbery. Een wannabee sportwagen voor kerels met little willy als bijnaam. Volbloed mannen rijden immers met een Ferrari … allez, duwen dan he …

[quote=”Nathalie” post=160312]
              Ik ben eigenlijk nooit fan van een 911 geweest. Veel te spartaans en te hard op de weg. Maar een 911 cabrio wil ik wel hebben 😉
              [/quote]

Is die cabrio dan niet hard en spartaans op de weg ?
              Mijn 11’je is onverwacht comfortabel voor langere ritten, ondanks zijn sportieve inborst. Door de juiste combinatie van pasm, correcte (lagere) bandendruk en excellente zetels ! Prefereer hem in grote mate boven onze bmw en merc voor de langere ritten ! Toegegeven, heb nog niet in een Pana gereden. Voor een kaarsrechte snelweg zou die inderdaad interessanter kunnen zijn. Op alle andere wegen …

:happy: goed gevonden :applaus:
                welkom Nathalie 😆

[quote=”Pitchie” post=160229]Mmmm… Vrouw… Panamera… Fotoshoot…. Persoonlijke touch….

Om één of andere reden ziet dat er zo uit in mijn brain:

😀

Welkom, Nathalie![/quote]
                  Dank u Pitchie. En moest ik nog zo een model hebben dan zou ik het misschien nog willen overwegen. Maar ik zal het meer bescheidener houden en wat foto’s van de wagen alleen nemen 😉

Amai foto’s plaatsen is niet zo eenvoudig. Gelukkig wist ik nog een beetje hoe het juist moest. Eerst even een profiel aanmaken op een site waar je foto’s kan bewaren. En dan al een foto om de nieuwsgierigheid hier wat groter te maken 😉

Ik heb dus even de voorpagina van ww.hln.be genomen en deze uitgeprint (vrijdag 21 februari 2014 – 11u01/57). Deze snel buiten tegen het wiel gelegd en met de gsm een foto genomen. Zo kunnen jullie misschien al het weekend door komen :happy: Ooo ik ben slecht :ass:

[URL=http://s40.photobucket.com/user/Panamera_Nathalie/media/20140221_110351_zps385d3a05.jpg.html][IMG]http://i40.photobucket.com/albums/e220/Panamera_Nathalie/20140221_110351_zps385d3a05.jpg[/IMG][/URL]

[quote=”Harley G” post=160212]Vooraleer dit uit de hand loopt…..het was niet slecht bedoeld. Indien een man zou zeggen dat hij een persoonlijke toets zou geven….had ik wel iets gezegd hebben over een bak bier of koehoorns…. Anyway, it’s my birthday en die laat ik niet verpesten door een forum…. Ciao
                      Enne Nathalie, mijn verontschuldigen als ik je gebruskeerd zou hebben…[/quote]
                      Gelukkige verjaardag Harley G :applaus:
                      En neen ik had wel dergelijke reacties verwacht en niemand moet zich daar voor verontschuldigen. Ik kan daar wel tegen 😉

[quote=”Mushroom” post=160231][quote=”Nathalie” post=160183] Mijn ex heeft een zwarte 928GTS gehad. En rara wie was daar bijna steeds mee op stap :first:[/quote]

Zijn maitresse? 😈 😉 :respekt:

Welkom! Benieuwd naar de foto’s!! :first:[/quote]
                        Die had hij toen nog niet :what:

[quote=”Remmel” post=160300][quote=”Nathalie” post=160183]@ Remmel : een 928 is ook mooi. Dat was destijds de wagen die menig hoofd achteruit liet draaien. Ooit mee gereden. Mijn ex heeft een zwarte 928GTS gehad. En rara wie was daar bijna steeds mee op stap :first:[/quote]

Dat is TOP!
                          Kom eigenlijk nooit vrouwen tegen die een 928 mooi vinden, het is altijd de 911 die wint…
                          My kind of woman! :D[/quote]
                          Ik vind een 928 nog steeds een van de mooiere porsches 😉 Een 911 is en blijft maar een 911 (sorry mannen). Ik ben eigenlijk nooit fan van een 911 geweest. Veel te spartaans en te hard op de weg. Maar een 911 cabrio wil ik wel hebben 😉

Wim

Blijkbaar heb je dan toch iets gemist :idea:, want er waren nog 2 Mods die er zo over dachten net als ik, en hetzelfde van plan waren als ik, dus de boel te wissen en op slot te gooien.
                            Dus spoken zie ik echt niet. 🙄

Dat is nu toch NIET juist hoor Wim? De politica “Kathleen” uit SCHILDE die wij toevallig aanhaalden had NIETS, maar dan ook NIETS te maken met de zogenaamde “Kathleen” die zich voorstelde als bezitster van een Panamera en ook een Cayenne. Wij wilden helemaal niemand “sreenen”, it was just a joke en dat was ook zeer duidelijk. Je moet geen spoken zien. :happy: 😈 :happy:

Wim

[quote=”Rudolf” post=160207][quote=”python” post=160205][quote=”Harley G” post=160188]Ben eens benieuwd naar de persoonlijke toets 😛 zolang het maar geen roze lijntjes zijn….is het ok……denk ik :think:[/quote]
                                Oo..ooow ,jij krijgt straks op je donder van Wim ! :mrgreen:[/quote]

tja, en toch nog proberen om de “lont” aan te steken, jammer ![/quote]

Zo erg is het niet hoor, en voor die het gemist hebben is het andere draadje, daar werd het nieuwe vrouwelijke lid compleet gescreend, en stond alles vermeld in een post.
                                Dus deze heb ik toen gelijk gewist, en omdat er toch al rare verdenkingen waren dit maar gelijk op slot gegooid om erger te voorkomen.

[quote=”Nathalie” post=160183]@ Remmel : een 928 is ook mooi. Dat was destijds de wagen die menig hoofd achteruit liet draaien. Ooit mee gereden. Mijn ex heeft een zwarte 928GTS gehad. En rara wie was daar bijna steeds mee op stap :first:[/quote]

Dat is TOP!
                                  Kom eigenlijk nooit vrouwen tegen die een 928 mooi vinden, het is altijd de 911 die wint…
                                  My kind of woman! 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.