Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Na enkele weken hier wat meegelezen te hebben en o.a. de mooie voorstelling van porscheliefhebster en vooral de reacties gelezen te hebben riskeer ik het ook maar om mij te registeren en mij voor te stellen. Ik ben dus ook een vrouw en na een mooi huwelijk dat ten einde is gelopen terug een gelukkige single moeder van twee kinderen. Het is nu niet mijn bedoeling om direct met al jullie roadtrips te gaan meerijden of om hier dagelijks te komen lezen en berichten te posten. Maar eerder een gezonde interesse in sportwagens en dan vooral porsche. En we zullen wel zien of ik het hier aangenaam en leuk blijf vinden of niet.

Door mijn ex heb ik wel het porschevirus gekregen. Hij was toch nog voor iets goed 😀 En hij heeft altijd met porsche gereden en daarom heb ik wel wat rijervaring met verschillende modellen.

En jaja Porscheliefhebster is niet meer alleen in haar strijd op dit forum. Al s ik het een strijd mag noemen. Want zoveel mannen en maar enkele vrouwen. We gaan ons hard moeten verweren 😀 Ik heb dus ook onlangs een nieuwe zwarte panamera gekocht. Omdat de twee opgroeiende kinderen en al het materiaal van hun bijhorende hobby’s niet in de koffer van een boxster of 911 kunnen. Een beetje noodgedwongen naar een sportieve gezinswagen moeten overstappen. En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen :p En als daar dan nog een vrouw mee rijdt dan krijgen we de achterklap en roddels 😀

En mijn eerste geheimpje : I love it.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
    • Uit de hand lopen, heb ik iets gemist bij de voorstelling van de andere dame met smaak :happydance:
      valt wel op dat wanneer een vrouw zich voorstelt er wel hèèèèèèèèèèèèèèèl veel reactie’s volgen :relaxman:
      heeft er hier eigenlijk iemand al naar foto’s gevraagd???? Hoeven niet alleen van de wagen te zijn :drink:

Welkom Nathalie op het forum :drink: veel plezier met jou panamera

welkom hier! de laatste 2 posts is gelukkig weer de normale forumpraat 😀

[quote=”Nathalie” post=160183] Mijn ex heeft een zwarte 928GTS gehad. En rara wie was daar bijna steeds mee op stap :first:[/quote]

Zijn maitresse? 😈 😉 :respekt:

Welkom! Benieuwd naar de foto’s!! :first:

Mmmm… Vrouw… Panamera… Fotoshoot…. Persoonlijke touch….

Om één of andere reden ziet dat er zo uit in mijn brain:

image_2014-02-20.jpg

😀

Welkom, Nathalie!

+1
                :drink:

XXX

Happy B HarleyG :drink:
                  @Nathaly, goed poetsen hé, dan is de *porsche super mooi voor die verse foto’s in de regen 😈

Sorry voor het misverstand ,je moet er heus niks achter zoeken ik dacht gewoon dat het allemaal wat luchtiger kon 😉
                    @ HarleyG : happy birthday :applaus: :relaxman:
                    Iedereen nog een prettige dag verder !
                    :up:

Vooraleer dit uit de hand loopt…..het was niet slecht bedoeld. Indien een man zou zeggen dat hij een persoonlijke toets zou geven….had ik wel iets gezegd hebben over een bak bier of koehoorns…. Anyway, it’s my birthday en die laat ik niet verpesten door een forum…. Ciao
                      Enne Nathalie, mijn verontschuldigen als ik je gebruskeerd zou hebben…

Welkom!

Hoezo?
                          Omdat Wim aankondigt te gaan vegen als dit topic uit de hand gaat lopen, heeft een aantal mensen er voor gekozen om maar niets te schrijven….is dat dan daadwerkelijk de beste keus?
                          Ik heb die keuze inderdaad gemaakt, wat niet inhoudt dat ik het geheel geloofwaardig vind.

[quote=”python” post=160205][quote=”Harley G” post=160188]Ben eens benieuwd naar de persoonlijke toets 😛 zolang het maar geen roze lijntjes zijn….is het ok……denk ik :think:[/quote]
                            Oo..ooow ,jij krijgt straks op je donder van Wim ! :mrgreen:[/quote]

tja, en toch nog proberen om de “lont” aan te steken, jammer !

[quote=”Harley G” post=160188]Ben eens benieuwd naar de persoonlijke toets 😛 zolang het maar geen roze lijntjes zijn….is het ok……denk ik :think:[/quote]
                              Oo..ooow ,jij krijgt straks op je donder van Wim ! :mrgreen:

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:
                                Ik ben benieuwd naar de foto’s .

Guy

Welkom on board :salut: ik ben hier ook nog maar sinds deze week, en, vanalles te beleven hier.
                                  Al het een ander bijgeleerd.hopelijk vind je hier ook je weg;

greetz :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.