Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Na enkele weken hier wat meegelezen te hebben en o.a. de mooie voorstelling van porscheliefhebster en vooral de reacties gelezen te hebben riskeer ik het ook maar om mij te registeren en mij voor te stellen. Ik ben dus ook een vrouw en na een mooi huwelijk dat ten einde is gelopen terug een gelukkige single moeder van twee kinderen. Het is nu niet mijn bedoeling om direct met al jullie roadtrips te gaan meerijden of om hier dagelijks te komen lezen en berichten te posten. Maar eerder een gezonde interesse in sportwagens en dan vooral porsche. En we zullen wel zien of ik het hier aangenaam en leuk blijf vinden of niet.

Door mijn ex heb ik wel het porschevirus gekregen. Hij was toch nog voor iets goed 😀 En hij heeft altijd met porsche gereden en daarom heb ik wel wat rijervaring met verschillende modellen.

En jaja Porscheliefhebster is niet meer alleen in haar strijd op dit forum. Al s ik het een strijd mag noemen. Want zoveel mannen en maar enkele vrouwen. We gaan ons hard moeten verweren 😀 Ik heb dus ook onlangs een nieuwe zwarte panamera gekocht. Omdat de twee opgroeiende kinderen en al het materiaal van hun bijhorende hobby’s niet in de koffer van een boxster of 911 kunnen. Een beetje noodgedwongen naar een sportieve gezinswagen moeten overstappen. En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen :p En als daar dan nog een vrouw mee rijdt dan krijgen we de achterklap en roddels 😀

En mijn eerste geheimpje : I love it.

7 reacties aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
  • XXX

Welkom Nathalie, veel plezier met je Panamera. :up:
      Het is natuurlijk al aangehaald maar zonder pics geloven we juist niets 😈

We wachten dus hé :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Welkom hier,
        Een leuke foto van een pana is altijd welkom. 😀
        Costa

Welkom.
          Zelf getrouwd en 2 kinderen.

Zolang we geen foto’s zien, van de *porsche , :coolness:
          geloven we dat van die P wel niet, hoor.

Benvenuti Nathalie.

Veel plezier en proficiat met de Pana; een prachtige wagen.

Ciao,
            Luc

Welkom! Mijn wederhelft is zot van de Panamera :first: Ik ben echter maar een gewone werknemer dus moet ze het maar met een Boxstertje doen :sarcastisch Anyway, veel plezier en hopelijk tot op één of andere meeting…dan ga je zeker iemand je mooie Panamera in detail mogen tonen :coolness:

hey
                welkom op dit leuke forum
                en ga lekker van je Porsche genieten
                mooie auto panamera
                ze zien hier graag foto
                :respekt: :drink:

Wim

Welkom Nathalie op het forum, en succes in het nieuwe leven.

En zal deze keer niet uit de hand lopen, zal ik voor zorgen, want dan gaat er gelijk de bezem door.
                  Het is de bedoeling dat jij je hier prettig en thuis voelt. 😉

Verder veel plezier met het besturen van je Panamera.

7 reacties aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.