- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 november 2014 om 22:40
Voor ik een hele litanie te horen krijg :think: , ik ben dezelfde als het lid dat jaren als WB was aangemeld.
Alleen ben ik door het veranderen van mailadressen en paswoorden enz mijn login verloren en heb maar snel een ander account aangemaakt..
Ik rijd nog steeds met dezelfde boxster, en nu mijn verhaal en vraag:
Er zullen er nog wel zijn onder jullie die weten dat ik een aantal jaren geleden een Cargraphic uitlaat heb aangekocht en die heb laten aanpassen door Carnewall naar een GT-sportuitlaat tot mijn grote tevredenheid..
Ik ben daar een enkele keren mee door te keuring geraakt maar vorig jaar ging er iets mis, heb dan maar de standaarduitlaat terug gemonteerd en passeerde de keuring. De sportuitlaat lag in de garage,ik een een weekje naar zee en bij terugkomen waren sportuitlaat, Vespa en koersfiets gestolen. De sportuitlaat had met zowat €1300 gekost:-/
Nu heb ik een tweede standaard uitlaat voor de boxster gekocht en wil die graag inwendig laten modificiëren a la Carnewal. Maar nu de vraag: omdat die uitlatenhistorie me al zoveel geld gekost heeft vraag ik me af of er iemand hier op het forum is die dit goedkoper kan dan de €390 en heen en terugrijden naar Carnewal.Ik heb helemaal niets tegen Geert hoor:-) maar ja, tis crisis voor iedereen :engeltje:
Mocht dit zo zijn hoor ik het graag, eventueel via pm
groeten
Wim
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.